Nii nagu on postkontoritel, saavad ka pakiautomaadid omale edaspidi teeninduspiirkonnad. See tähendab, et kindla piirkonna aadressidele hakkavad vastama konkreetsed selles piirkonnas asuvad pakiautomaadid. Kui saadetis on sobiva suurusega, sel on olemas telefoninumber ning piirkonna automaadis on ruumi, siis saab klient sellele lihtsamini kätte juba pakiautomaadist.
Omniva pakiautomaatide võrgu juhi Evert Rööpsoni sõnul on senised suunamised Tallinna kolmes piirkonnas olnud edukad. “Pakkide suunamine pakiautomaatidesse on aidanud meil pakke klientidele kiiremini ja kliendi jaoks mugavamalt kohale toimetada, mistõttu on uus süsteem saanud igati positiivset tagasisidet,” ütles Rööpson.
Eesti inimesed armastavad pakiautomaate. Seetõttu võib vahel tekkida ka olukord, kus kliendi nii-öelda tavapärases kodupakiautomaadis on ruum otsas. Muretsemiseks pole aga põhjust – sel juhul toimetatakse pakk kiiruse huvides teise lähedalasuvasse automaati või postkontorisse, nagu varem. Sel juhul arvestatakse loomulikult, et uus sihtkoht kliendi elukohast liiga kaugele ei jääks.
Omniva pakiautomaatide võrgu juhi Evert Rööpsoni sõnul on senised suunamised Tallinna kolmes piirkonnas olnud edukad.
Juhul kui pakk on jõudnud siiski kliendi jaoks ebasobivasse automaati, siis on võimalik see pakk tasuta suunata postkontorisse. Samuti, kui klient ei soovi, et tema pakid postkontori asemel pakiautomaati jõuaks, siis saab ta sellest Omniva klienditeenindusse helistades teada anda ning tema pakid tulevad edaspidi vaid postkontorisse. Sel juhul tuleks helistada samalt numbrilt, mis on pakkidele kontaktnumbriks märgitud.