Ajujahil jätkab kaks Järvamaa äriideed

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Äriideede konkursi Ajujaht logo.
Äriideede konkursi Ajujaht logo. Foto: Ajujaht

Ajujahi konkursil selgusid 104 äriideed, mis pääsesid eelvoorust edasi. Konkursi žürii valib kümne päeva pärast nende seast välja 30 paremat, kes pääsevad väärtuslikku arenguprogrammi.

EAS-i strateegia ja tootearenduse valdkonnajuht Inge Laas oli üks neist, kes hindas Ajujahi ideid. Neid laekus kokku 294. Laas kinnitas, et põnevad äriideed ei ole maailmas otsa lõppenud. „Eesti inimesed on leidlikud. Silma jäi mitu huvitavat ideed, mis keskendusid laste sotsiaalsete oskuste arendamisele, kaasates näiteks vanemat generatsiooni, nutikaid äppe või spetsialistide abi. Ideede esitanute profiilidest võib välja lugeda, et Ajujahi kiirendit hindavad lisaks noortele järjest rohkem ka kogenud ettevõtjad,“ rääkis Laas.

Ta lisas, et eriti väärivad esiletõstmist tiimid, kes vaatamata mullusele või isegi tunamullusele ebaedule on nüüd tugevama meeskonna või äriideega tagasi tulnud - ankeetidest võis järeldada, et vahepeal pole areng toppama jäänud.

Tagasi üles