Riivik lisas, et e-nõustamine sobib peaaegu iga tervisemurega. «Meie keskuses käib asi nii, et mina loen kõik e-nõustamised läbi ja küsin täpsustavaid küsimusi kas kirja või telefoni teel. Tutvun ka patsiendi haiguslooga ja lähtuvalt saadud teabest korraldan edasised uuringud, nagu vereproovid, uriinianalüüsid, röntgenülesvõtted, ultraheli, või teen saatekirja näiteks eriarstile, füsioterapeudile või psühholoogile. Kui mulle tundub, et patsient peab ikkagi paremaks diagnoosimiseks tulema vastuvõtule, siis pakun selleks aja.»
Vähestel juhtudel on Riivik Vee perearstikeskuse ravialuseid nõustanud ka videokõne kaudu. «See eeldab, et patsiendil on arvutis või telefonis Skype ja ta oskab seda kasutada,» sõnas ta.
Riiviku tähelepanekut mööda on e-nõustamise võimalusest seni agaramalt kinni hakanud nooremad inimesed, ent leidub ka keskealisi patsiente. «Vanemaid inimesi, kelle jalavaeva võiks teenus oluliselt vähendada, on vähem. See on ka mõistetav, sest teenus eeldab siiski arvutiga sina peal olemist,» ütles ta.
E-nõustamist tuleb Vee perearstikeskuses ette keskmiselt kaks kuni viis korda päevas, kuid seda võiks olla tunduvalt rohkem. Riivik on täheldanud, et rohkem on e-kirju nädala alguses ja tihti ka reedel. Nädala keskpaik on rahulikum.
E-nõustamist kasutades pääseb inimene kiiremini jutule. «Kirjale vastab ju kohe perearst ja seda enamasti 12 tunni jooksul kirja saatmisest. Seega jääb ära mitmepäevane ooteaeg perearsti juurde,» selgitas Riivik.
Riivik lisas, et enamasti on kõik e-nõu küsinud ravialused saanud vastuse sama päeva õhtuks. «Kui ei, siis 24 tunni jooksul kindlasti. Erand on nädalavahetusel saadetud kirjad, millele vastan hiljemalt esmaspäeva õhtuks,» täpsustas ta.