Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
/nginx/o/2018/06/11/7895078t1hbd2a.jpg)
Tõõvahendusportaal CV-Online Estonia käivitab tänasest üle-eestilise sotsiaalkampaania “Rohkem kui lihtsalt amet”, mille eesmärk on julgustada inimesi pöörama tähelepanu erinevate rollide tasakaalule elus ja julgustada inimesi oma erinevaid rolle julgemalt näitama ja nende eest seisma ka töökeskkonnas.
Olgugi, et värbamisettevõte puutub igapäevaselt kokku inimeste sobitamisega tööalasesse rolli, liigub tööturg üha enam selles suunas, et palgatakse ennekõike inimest, mitte ametit. Iinimeseks olemine tähendab, et tööl viibitakse koos inimestega, kes on lisaks müügijuhi ametile ka näiteks kellegi poeg, sõber, isa, tervisesportlane, koorilaulja, humorist, kokandusfänn jne.