Kodutreeningul muutub isegi tool jõumasinaks
Harjutused!

  • Treeneri pilk näitab veakohad kätte
  • Alustamine on ikka raske, aga kolmest korrast nädalas piisab
  • Oma keharaskusega saab teha peaaegu kõike

Eratreener Taimi Ainjärv näitab koduseks harjutamiseks sobivaid harjutusi: Istudes toolil, jalad põlvedest kõverdatult, ühe jala viimine alla. Lihasgrupp: kõhulihased. Tee kõiki harjutusi 10-15 korda ja sedasi läbi kaks seeriat.

FOTO: Erakogu

Kuigi eriolukorra reeglid on leevenenud, pole spordihuvilistele tavaelu veel taastunud. Et innustada inimesi end kodudes treenima, tulevad appi eratreenerid, nagu on Paidest pärit Taimi Ainjärv.

Artikkel kuulatav
Postimees digipaketi tellijatele
Tellijale Tellijale

Ainjärv selgitas, et kuigi paljudele on treeneri füüsilise kohaloluta treening uudne olukord, siis tema on andnud treeninguid ja juhendanud inimesi üle interneti juba mitu aastat. «Näiteks olen kaks aastat üle videokõne treeninud üht Inglismaal elavat inimest,» ütles ta. «Teen ka grupitreeninguid, kus osaleb korraga umbes 20 inimest. Juhendan neid ka ükshaaval. Asun küll füüsiliselt Tallinnas, aga ka endised fännid Paidest ja mujalt Järvamaalt on minu tundidega liitunud.»

Taimi Ainjärv pani spordihuvilistele südamele salvestatud videote järgi end treenides mitte uljaks minna ja endale liiga teha. «Seal on asju, mida jälgida. Kas ikka teate, kuidas valida õiged koormused? Kuidas olla kindel, et sooritate harjutusi õigesti? Treener ju treenitavat ei näe, ei saa seega ka teda juhendada,» lausus ta.

Tagasi üles
Back