Koolides uuritakse COVID-19 eriolukorra mõju õppeprotsessile

  • Andmed on kogutud mais-juunis veebipõhiste küsitluste teel

Distantsõpe nõuab kodu ja kooli head kommunikatsiooni.

FOTO: Vladislav Musakko

Tallinna Ülikool koostöös haridus- ja teadusministeeriumiga viivad läbi laiapõhjalise, ligi 8000 õpilast, lapsevanemat, koolijuhti ja õpetajat kaasava distantsõppe uuringu.  Uuringus osaleb 100 kooli ja kutsekooli ning uurimuse eesmärk on analüüsida Eesti koolide, õpetajate, õpilaste ja lapsevanemate toimetulekut distantsõppega COVID-19 kriisist põhjustatud eriolukorra ajal.

Artikkel kuulatav
Postimees digipaketi tellijatele
Tellijale Tellijale

„Tänavune kevad andis meile palju väärtuslikke kogemusi, millest õppides saame muuta kooli paindlikumaks ja õppijakesksemaks. Nende õppetundide talletamine ja analüüsimine on äärmiselt oluline selleks, et targalt tulevikku planeerida,“ sõnas haridus- ja teadusministeeriumi asekantsler Kristi Vinter-Nemvalts. „Uuringu tulemused aitavad tulevikus nii kavandada tegevusi kui planeerida ressursse,“ lisas ta. 

„Senised tulemused näitavad, et lapsevanemad on uuringus osalemist võtnud väga tõsiselt ning saatnud ka tagasisidet, et neil on hea meel panustada uuringusse ning anda protsessile tagasisidet,“ kinnitas Eve Eisenschmidt, Tallinna Ülikooli haridusteaduste instituudi hariduskorralduse professor. 

Tagasi üles