Tallinna Ülikool koostöös haridus- ja teadusministeeriumiga viivad läbi laiapõhjalise, ligi 8000 õpilast, lapsevanemat, koolijuhti ja õpetajat kaasava distantsõppe uuringu. Uuringus osaleb 100 kooli ja kutsekooli ning uurimuse eesmärk on analüüsida Eesti koolide, õpetajate, õpilaste ja lapsevanemate toimetulekut distantsõppega COVID-19 kriisist põhjustatud eriolukorra ajal.
Tellijale
Koolides uuritakse COVID-19 eriolukorra mõju õppeprotsessile
„Tänavune kevad andis meile palju väärtuslikke kogemusi, millest õppides saame muuta kooli paindlikumaks ja õppijakesksemaks. Nende õppetundide talletamine ja analüüsimine on äärmiselt oluline selleks, et targalt tulevikku planeerida,“ sõnas haridus- ja teadusministeeriumi asekantsler Kristi Vinter-Nemvalts. „Uuringu tulemused aitavad tulevikus nii kavandada tegevusi kui planeerida ressursse,“ lisas ta.