Sellest nädalast saavad inimesed MTA klienditoe infoliinile helistades maksuküsimuste kohta detailset infot mugavalt ja kiiresti, tuvastades end Mobiil-ID või Smart-ID abil.
Infotelefonile helistades saab end nüüdsest tuvastada
Varasemalt pidi isikupõhise informatsiooni saamiseks sisse logima iseteeninduskeskkonda e-MTA või külastama MTA teenindusbürood.
Kliendid saavad end soovi korral tuvastada Smart-ID või Mobiil-ID abil enne kõneoote järjekorda võtmist või kõne ajal. Smart-ID kasutamisel küsitakse isikukoodi ja Mobiil-ID kasutamisel mobiiltelefoni numbrit ja isikukoodi.
Varasemalt pidi isikupõhise informatsiooni saamiseks sisse logima iseteeninduskeskkonda e-MTA või külastama MTA teenindusbürood.
„Isikutuvastuse teenus on osa MTA strateegiast muuta meie teenused inimeste jaoks võimalikult lihtsaks ja kergesti kättesaadavaks. Uue teenuse abil saavad meie töötajad anda tuvastatud kliendile tema kohta käivat maksusaladuse alla kuuluvat teavet, mida varem polnud võimalik teha. Näiteks, kui klient soovis teada oma teenitud aastatulu summat, pidime ta suunama e-teenindusse, kuid nüüd saab tuvastatud klient selle info kätte juba klienditoele helistades,“ ütles MTA klienditeeninduse valdkonnajuht Heli Kullamaa