/nginx/o/2020/08/14/13273408t1h9b34.jpg)
Paari aasta pärast peab riik otsustama, kas teedeehituseks tuleb võtta laenu või suurendatakse selleks riigieelarvelisi vahendeid, kuid 2+2-teede väljaehitamisel enam eurorahadele loota ei saa, ütles majandus- ja taristuminister Taavi Aas ERR-ile.
Paari aasta pärast peab riik otsustama, kas teedeehituseks tuleb võtta laenu või suurendatakse selleks riigieelarvelisi vahendeid, kuid 2+2-teede väljaehitamisel enam eurorahadele loota ei saa, ütles majandus- ja taristuminister Taavi Aas ERR-ile.
Maanteeameti eelarve teehoolduseks, -remondiks ja uuendamiseks on 270 miljonit eurot aastas. Nende endi arvestuse järgi oleks teede olukorra parandamiseks juurde vaja umbes 100 miljonit eurot aastas, neljarajaliste teede väljaehitamise programmi jaoks aga veel 150 miljonit aastas. EL-i 750 miljardi eruo suurusest taastefondist tee-ehitusse Aasa kinnitusel samas midagi tulemas ei ole.