Häirekeskuse riigiinfo telefon 1247 kutsub abiks vabatahtlikke

Copy
Lauatelefon.
Lauatelefon. Foto: Arvo Meeks / Lõuna-Eesti Postimees

Sel nädalal alustas Häirekeskuse riigiinfo telefon 1247 vabatahtlike värbamise kampaaniaga, mille eesmärk on kriisideks leida 300 vabatahtlikku kõnedele vastajat Jõhvis, Pärnus, Tartus ja Tallinnas.

 

Vabatahtlikke otsitakse tugevdamaks Häirekeskuse riigiinfo telefoni 1247 kriisivalmidust. Mis tähendab ootamatutes ja keerulistes olukordades, mil inimeste infovajadus kasvab massiliselt, jätkuvalt ööpäevaringset tasuta riiklikult kinnitatud info pakkumist.

„Häirekeskuse vabatahtlikuna saab inimene olla esimeseks abistajaks ning olla reaalselt raskel hetkel inimestele toeks,“ ütles Häirekeskuse peadirektor Kätlin Alvela ning selgitas, et Häirekeskuse riigiinfo telefon 1247 loodi eriolukorra ajal, kui infovajadus oli äärmiselt suur ja sellele vastamiseks võeti appi vabatahtlikke. „See oli imetlusväärne, kuidas Eesti inimesed olid kriisis valmis üksteist aitama ning tahtsid teha päriselt head. Loodame, et leiame selliseid inimesi ka nüüd,“ ütles Alvela.

Häirekeskus on võtnud üheks arengusuunaks riigi ja kodanike koostöö tihendamise, et inimesi rohkem aidata ning mõista, mis need kohad päriselt on, kus abivajadus on kõige suurem. Häirekeskuse riigiinfotelefon 1247 on üks kanalitest, kus riik saab oma kodanikele hõlpsamalt kogu aeg kättesaadav olla.

Vabatahtlikke otsitakse tugevdamaks Häirekeskuse riigiinfo telefoni 1247 kriisivalmidust. Mis tähendab ootamatutes ja keerulistes olukordades, mil inimeste infovajadus kasvab massiliselt, jätkuvalt ööpäevaringset tasuta riiklikult kinnitatud info pakkumist.

Häirekeskuse vabatahtlikuks olemine on hea võimalus tulla välja oma igapäevasest rutiinist ning olla osa toredast ja arendavast meeskonnast. „Meie kogemus kriisi ajal näitas, et pärast vabatahtliku töö lõppu soovisid mitmed inimesed Häirekeskusega ka püsivalt liituda ning on nüüd osa meie igapäevasest meeskonnast,“ lisas Alvela.

Vabatahtlikuks saamise tingimusteks on keskhariduse olemasolu, eesti kui ka vene keele oskus ning kindlasti tulevad kasuks ka teised võõrkeeled. Lisaks on oluline, et vabatahtlik oleks avatud, empaatiline ja kohusetundlik.

Ankeedi vabatahtlikuks saamiseks on võimalik täita Häirekeskuse kodulehel www.häirekeskus.ee

Peale ankeedi saatmist võtab Häirekeskus sinuga ühendust ning siis on juba võimalik täpsemalt arutada, kuidas vabatahtlikuks saamise protsess käib.

Tagasi üles