Toidupank alustas Rimi abiga uut kogukonnakampaaniat „On märkamisaeg!“, mis kutsub üles märkama enda ümber neid inimesi, kes tõesti vajavad toiduabi, kuid kelleni see siiani mingil põhjusel jõudnud ei ole.
Toidupank: Eesti inimesed saavad ise oma lähedasi aidata
„Statistikaameti andmetel elas Eestimaal 2018. aasta seisuga suhtelises vaesuses 21,7% elanikest ja absoluutses vaesuses 2,4%. Töötutest elas vaesuses iga teine,“ sõnas Toidupanga juht Piet Boerefijn. „Täna teame, et see pilt on arvatavasti muutunud veel süngemaks. Paljud inimesed on koroonakriisi tõttu kaotanud töö, mis on pannud nad raskete valikute ette. Igal perel on kohustusi, mida maksmata jätta ei saa ja tuleb hakata kokku hoidma tarbekaupade ja toidu arvelt. Üks on aga kindel – Eesti toidukauplustel jääb piisavalt toitu üle, et kõigi puudustkannatavate inimeste ja eriti laste kõhud saaksid täis. Toidupanga hea partner Rimi on võtnud enda südameasjaks tegeleda toiduraiskamise vähendamisega ja tahab koostöös meiega aidata hätta sattunud inimesi, mille üle meil on väga hea meel,“ lisas ta.
Rimi vastutustundliku ettevõtluse juhi Katrin Batsi kinnitusel oleks Rimidel võimalik annetada 80% rohkem toidukaupa kui praegu. „Oleme väga tänulikud Toidupangale, kes aitab meil toitu päästa ning mis kõige tähtsam – toimetada see abivajajateni. Soovime väga, et leitaks üles inimesed, kes ei tea, et neil on võimalik toiduabi saada või siis nad ei julge ise seda paluda. Sel põhjusel ongi käima lükatud kogukonnakampaania „On märkamisaeg!“. Meil kaupmehena on ainult hea meel, kui suudame oma panuse anda toiduraiskamise vähendamisse ja seda kõige paremal viisil mis üldse saab – täita kellegi kõht, kes peab kitsikuse tõttu toidu arvelt kokku hoidma.“
Lisainfot projekti kohta leiad siit!