Tikupoisi edu taga on keskendumine pisiasjadele

Silja Vilbu
Copy
Tikupoisi üks eestvedajaid Priit Palk leiab, et teeninduskultuuri saab alati paremaks lihvida.
Tikupoisi üks eestvedajaid Priit Palk leiab, et teeninduskultuuri saab alati paremaks lihvida. Foto: Dmitri Kotjuh

Aasta eduka startija tiitli noppinud toiduelamusi pakkuva OÜ Tikupoiss üks eestvedajaid, Priit Palk, peab ettevõtte edukuse põhjuseks pisiasjadele tähelepanu pööramist. Kuigi esimesse tööaastasse jäi ka koroonakriis, suutis teeäärne restoran edukalt käima minna.

Tikupoissi avades oli ettevõtte eesmärk rajada kõige parem teeäärne restoran, mida Baltimaades nähtud on. Nüüd, mil Tikupoiss on tegutsenud aasta ja mõne kuu, ütles Palk, et nad tahaksid olla lausa maailma parimad, aga parim ei saagi kunagi valmis.

Mõte luua tankla kõrvale moodne maanteerestoran tekkis Palgi selgitusel eelkõige mujal maades ringi reisides. Üldse on eestlased nüüd rohkem ilmas ringi käinud ja oskavad maanteeäärsest söögikohast oodata midagi rohkemat, kui on ainult odav kiirsöögikoht. «Oleme jõudnud sinnani, kus me ei pea tanklast tingimata burgerit ja hot dog'i ostma. Ei pea sööma kugistades ja kokakoolat peale jooma. Võime natuke aja maha võtta ja korralikuma eine süüa,» arutles Palk.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles