„Toetuse eesmärk on propageerida elektrisõidukite kasutuselevõttu, et vähendada transpordisektoris fossiilsete kütuste kasutamisest tingitud kasvuhoonegaaside ja õhusaasteainete heidet,“ selgitab Keskkonnaministeeriumi kliimaosakonna juhtaja Getlyn Denks. „Seetõttu ei saa esimesest voorust juba toetust saanud uuesti taotleda, kuna nad juba kasutavad elektrilist sõidukit.“
„Paraku ei jätku toetust kõigile huvilistele, mistõttu vähendasime koos Keskkonnaministeeriumiga ühe ettevõtte kohta toetust saavate sõidukite hulka viieteistkümnelt kümnele,“ tutvustab tingimuste muudatusi KIKi toetuste ja teenuste osakonna juht Antti Tooming. „Samuti peab taotluses kirjeldama, milliseks tegevuseks hakatakse sõidukit kasutama - ettevõtte saab elektrisõiduki osta oma põhi- või kõrvaltegevuse tarbeks. Soovitame taotluse esitada ainult sel juhul, kui elektriauto ostusoov lähima aasta jooksul on kindel ja läbisõidukohustus täidetav.“
KIKi vastutav projektikoordinaator Aive Haavel sõnab, et sellel korral peaks taotluste täitmine E-toetuse keskkonnas lihtsamini minema, kuna oleme seda heade partnerite abiga kergemaks muutnud. „Taotluste sisestamise ja esitamise vaheline ajaraam on tingitud sellest, et huvilistel jääks aega oma soovid ja võimalused rahulikult läbi mõelda ja taotlused ettevalmistatult sisestada. Nii on kõikidel võrdsed võimalused toetust saada.“ Haavel soovitab veel jälgida E-toetuse keskkonnas küsimärkide all abistavaid tekste ja enne esitamist kõik andmed üle kontrollida. „Mida põhjalikumad ja korrektsemad on taotlused, seda kiiremini jõuame need läbi vaadata ja rahastamisotsused teha.“
KIKi vastutav projektikoordinaator Aive Haavel sõnab, et sellel korral peaks taotluste täitmine E-toetuse keskkonnas lihtsamini minema, kuna oleme seda heade partnerite abiga kergemaks muutnud.