Omniva Eesti pakiäri juht Kristi Unt on kindel, et pakimahud jätkavad kasvamist kuni jõuludeni. „Tavapärane jõulueelne pakitulv koosmõjus koroonapandeemiale omase e-kaubanduse kasvuga on tänavu toonud eriti pakirohked jõulud. Oleme jõuludeks põhjalikult valmistunud ja suudame kõik õigeaegselt teele pandud pakid enne jõule klientideni viia, kuid kindlasti tasub praegusel ajal pakke tellides ja saates arvestada mõnevõrra pikema tarneajaga,“ selgitas Unt. „Kui pakki soovitakse jõuluks kätte saada, siis kindlasti ei tohi jätta oma e-oste jõulunädalasse.“
Kuna kõige populaarsematesse pakiautomaatidesse saadetakse suurtes kogustes pakke, siis võib Undi sõnul hetkel osa saadetisi jõuda klientideni hiljemalt 3 päeva jooksul. Mõningatel juhtudel, kui pakijärjekord on mõne automaadi puhul erakordselt suur, siis suunatakse ka osa sealseid pakke lähedalasuvasse postkontorisse. „Teeme seda ainult juhtudel, kui see võimaldab paki kliendini kiiremini toimetada ning kliendile see lahendus sobib,“ kinnitas Unt.
Omniva Eesti pakiäri juht Kristi Unt on kindel, et pakimahud jätkavad kasvamist kuni jõuludeni.
Juhul kui kliendi pakiautomaadipakk ülekoormuse tõttu postkontorisse suunatakse, saab klient päev enne selle postkontorisse jõudmist SMSi ning soovi korral klienditeenindusega ühendust võtta ning paki tasuta tagasi pakiautomaati suunata. „Siin tulebki kliendil valida, kas leppida pikema ooteajaga pakiautomaadiga või saada pakk kiiremini kätte postkontorist,“ selgitas Unt.
Postkontori järjekorranumber nutitelefonis
Kuigi järjekorrad suuremates postkontorites on inimestevahelise distantsi hoidmise tõttu mõõtmetelt pikad, siis järjekordade ja ooteaegade statistika näitab, et suurtemates postkontorites saab 70% kliente teenindatud vähem kui 10 minuti jooksul. Pikemad ooteajad tekivad üldiselt argipäeva pärastlõunal ja õhtul. Nendel aegadel palume arvestada klientidel pikemate ooteaegadega.