Nii eraisikute kui ettevõtete poolt soetatavate automarkide loetelu on järgmine: Škoda Enyaq (30), Nissan Leaf (18), Tesla Model 3 (17), Renault ZOE (12), Hyndai Kona (10), Renault Kangoo (10), Volkswagen ID3 (7), Peugeot erinevad mudelid (4), Mazda MX-30 (2), Volkswagen ID4 (2), Honda E advance (1), Kia e-Niro (1). GPS-seadet soovivad autole paigaldada 22 toetuse saajat (esimeses voorus oli neid 8). Nemad ei pea iga aasta läbisõiduandmeid esitama ega satu valimisse, kes peavad kahepäevase etteteatamise järel oma autot KIKile kontrolliks näitama tulema.
Enne teise vooru sulgemist vastu võetud taotlustest jäi rahastamata 42. Nendele on KIK saatnud ettepaneku jätta taotlus ootele juhuks, kui peaks vabanema esimesest ja teisest voorust raha nende arvelt, kes siiski toetust välja ei võta. KIK ootab kõigilt joone alla jäänutelt kirjalikku vastust, sest muidu kaotab soovija oma koha nimekirjas. Ootele jäämise ettepaneku saamine ei tähenda siiski, et esitatud taotlus vastab kõikidele esitatud nõuetele, kuna rahastamata taotluste puhul ei ole nõuetele vastavust kontrollitud. Raha vabanedes vaatab KIK järgemööda läbi ka nimekirjas olevad taotlused.
Eelmise aasta alguses toimunud esimesest voorust on seni loobutud 40 auto toetusest ja selle on KIK juba teise vooru taotlejatele jaganud. Esimese vooru toetust on välja makstud 465 000 eurot ning välja maksmata on veel 495 000 eurot.
Elektriliste sõidukite ostutoetuse taotlusvoorust toetati uute täiselektriliste M1 ja N1 kategooria sõidukite ostu. Toetuse summa ühe sõiduki kohta oli 5000 eurot ning elektrisõiduki hind võib olla kuni 50 000 eurot käibemaksuta.
Toetust antakse Euroopa Liidu kasvuhoonegaaside lubatud heitkoguse ühikutega kauplemissüsteemi enampakkumistuludest ning toetusmeetme töötas välja Keskkonnaministeerium.
Uue vähese heitega sõidukite kasutuselevõtu edendamise meetme kujundamine alles Keskkonnaministeeriumil ning Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumil käib.