Pakimajast saab nüüd saadetised teele läkitada

Järva Teataja
Copy
Itella Smartpost pakimajake Türil, kus ajutiselt hakkab saadetavaid pakke tööpäeviti vastu võtma Smartposti töötaja.
Itella Smartpost pakimajake Türil, kus ajutiselt hakkab saadetavaid pakke tööpäeviti vastu võtma Smartposti töötaja. Foto: Itella SmartPOST

Veel mõne nädala eest, mil Türi mini-Rimis olid käimas ümberehitustööd ja kauplus seetõttu suletud, pidid Smartposti pakiautomaadi kasutajad end ajutiselt ümber harjutama sellega, et kasutada linna teises otsas asuva pakiautomaadi teenuseid. Miinuseks osutus sealjuures asjaolu, et Grossi kaupluse juures asuvas pakimajakeses puudus paki saatmise funktsioon.

Tõsi, pakiettevõte pakkus omalt poolt välja ajutise lahenduse. Itella Estonia OÜ kliendikogemuse juht Triin Parmsoo ütles, et remondi ajal tõepoolest Rimis pakiautomaati kasutada ei saanud ja pakimajakeses paki saatmise funktsioon veel esialgu seadistatud polnud.

Nii pakkus ettevõte lahendusena võimalust vormistada saadetised iseteeninduses ning tuua juba vormistatud pakid pakimajakesse, kus tööpäevadel võttis neid seal vastu Itella Smartposti töötaja. Nädalavahetusel tuli pakisaatjatel siiski kasutada teiste pakiettevõtete teenuseid või oodata saatmisega nädala alguseni.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles