Sotsiaalkindlustusamet teenindab kliente kuu aega vaid e-kanalites

Copy
Töö käib: esmaspäeval, mil sotsiaalkindlustusameti esindus valmistus pidulikuks avamiseks, käis ruumis, kus laua taga istuvad dokumendihaldurid, usin töö.
Töö käib: esmaspäeval, mil sotsiaalkindlustusameti esindus valmistus pidulikuks avamiseks, käis ruumis, kus laua taga istuvad dokumendihaldurid, usin töö. Foto: Kristo Kivisoo/ Järva Teataja

Sotsiaalkindlustusamet peatab kuuks ajaks klientide teenindamise büroodes ja jätkab teenindamist e-kanalites.

Eesti kõrge COVID-19 nakatumisnäitaja tõttu sulgeb sotsiaalkindlustusamet neljapäevast 5. aprillini kõik oma teenindusbürood, kuid jätkab klientide teenindamist e-kanalites, teatas ameti pressiesindaja kolmapäeval.

"Eelmise aasta kevad, mil pidime samuti oma klienditeenindused sulgema, näitas, et meie kliendid leiavad meid ilusti üles ka e-kanalites ja ükski teenus seetõttu saamata ei jää. Teenindame ka seekord oma kliente infotelefonis, iseteeninduses, posti ja e-posti teel,“ ütles ameti klienditeeninduse juhi Anu Polberg. Ta lisas, et vastavalt vajadusele suurendab amet ka oma infotelefonide kõnede vastuvõtu võimekust.

Tagasi üles