Rohetiiger hoiab kampaaniaga head toitu

Copy
Salvesti tehasepood.
Salvesti tehasepood. Foto: Margus Ansu / Postimees

Rohetiiger käivitab toiduhoidmise kampaania “Hoiame head toitu”, mis kutsub üles väärtustama toitu ja vähendama selle ära viskamist.

Uuringute järgi läheb ligi kolmandik toidust raisku, kõige enam kodudes. Kui toit või toiduained visatakse prügikasti, siis raisatakse tohutult ka muid ressursse – maad, vett, energiat ja tööjõudu. Rohetiigri eestvedaja Eva Truuverki sõnul tegemist Rohetiigri esimese üksikisiku kampaaniaga, kus me soovime panna inimesi mõtlema toidust kui ressursist, mis vajab hoidmist. “Hakates väärtustama toitu, hakkame väärtustama ka kõiki teisi ressursse, mida me loodusest iga päev võtame,” selgitas Truuverk.

Rohetiigri algatusega on liitunud ligi nelikümmend ettevõtet ja organisatsiooni, kes maikuu jooksul toidu raiskamisele tähelepanu pööravad ja oma kliente ning töötajaid sel teemal kõnetavad. Toidu hoidmist üles kutsuvaid sõnumeid võib peatselt hakata märkama kõigis poodides, kui Tere toob turule “Hoiame head toitu” kujundusega piimapaki. Samuti levivad “Hoia head toitu” sõnumid neljateistkümnes Ülemiste City restoranis ja kohvikus, Coopi kauplustes, Fotografiskas, Lee restoranis, R-Kioskites ja Caffeine kohvikutes. Oma õla panevad alla ja õpetavad järele jäänud toidust maitsvaid toite tegema kokad Peeter Pihel ja Ragne Värk.

Tagasi üles