Saada vihje

Ajakeskus Wittenstein võistleb Kuldmuna nimel

Copy
Artikli foto
Foto: Kuido Saarpuu/Järva Teataja

Ajakeskus Wittenstein esitas oma töö Eesti suurimale loovusfestivalile Kuldmuna, kus jagatakse auhindu parimatele reklaamidele, üritustele, disainidele ning digi – ja kommunikatsioonitöödele.

Ajakeskus kandideerib sündmuse/ürituse kommunikatsiooni kategoorias eelmise aasta aprillis korraldatud suursündmusega Jüriöö Märgutuled 2020.

Eriolukorra ajal korraldatud sündmus jõudis sadade tuhandete inimesteni ja aktiveeris rahvast Eestimaa eri paigust. Sündmusega kutsuti inimesi tähistama maarahva püha ja süütama koduhoovis märgutuld, et näidata, et Eestimaa küla elab. Ajakeskuse Wittenstein turundusjuhi Eliis Õunapuu sõnul viis ajakeskus ürituse korraldamisega maarahva traditsioonid laiema ringkonnani ja tõstis esile jüripäeva, kui maarahva püha. "Kaasasime inimesed nii, et neist endist said pärimuse kandjad, osalised ajaloolises aktsioonis," lisas Õunapuu.

Turundusjuhi Eliis Õunapuu sõnul soovitas konkursil kandideerida Eesti juhtiva PR-agentuuri esindaja, kes nägi Jüriöö Märgutulede kampaanias potentsiaali Kuldmuna võiduks.

Kuldmuna auhindade võitjad avalikustatakse 1. juulil.

Kuldmuna korraldaja Turundajate Liit (TULI) on kõiki turundusega tegelevaid professionaale ühendav liit, mille missiooniks on tõsta kohalike ettevõtjate ja terve Eesti ühiskonna teadlikkust turunduse erinevatest aspektidest.

Tagasi üles