TREV-2 Grupi juhatuse esimees Sven Pertens ütles, et Roosna-Allikut läbiva tee rekonstrueerimine on näide sellest, kuidas ühel ressursimahukal tegevusalal ehk teedeehituses juurutada ringmajanduse põhimõtteid. «Praegu on tegu veel testlõiguga, kuid usutavasti juba lähitulevikus saame bituumenikasutust vähendava uuendusliku tehnoloogia kasutusele võtta Eesti teedeehituses laiemalt,» sõnas ta.
Uudne asfaldisegu on Šoti päritolu ettevõtte MacRebur välja töötatud tehnoloogial põhinev bituumeni-plastikgraanulite segu. «Oleme plastgraanulite kasutamist asfalditootmises katsetanud ka Eestis ning koostöös Tallinna tehnikaülikooli teadlastega leidnud optimaalseima koostisega segu, mida võiks hakata laiemalt kasutama,» lausus MacReburi Eesti tütarettevõtte Plastic Road OÜ tegevjuht Madis Metsa.