Teetöödel katsetatakse uut tehnoloogiat

Veiki Ojaperv
, Tegevtoimetaja
Copy
Transpordiameti Ida teehoiu osakonna juhataja Anti Palmi tõdeb, et pinnatud tee kilomeetril ja asfalteeritud tee kilomeetril on kümnekordne hinnavahe.
Transpordiameti Ida teehoiu osakonna juhataja Anti Palmi tõdeb, et pinnatud tee kilomeetril ja asfalteeritud tee kilomeetril on kümnekordne hinnavahe. Foto: Ain Liiva

Palavus mõjutab lisaks inimestele ja loomadele ka meie infrastruktuuri. Kuumalainega käib kaasas pinnatud teede «higistamine» ja lagunemine. Transpordiameti Ida teehoiu osakonna juhataja Anti Palmi rääkis teede heakorrast ning uutest tehnoloogiatest.

Eestis kõigub õhutemperatuur aastas kuni 60 kraadi. Kui tahta teed ehitada kuumuskindlalt, hakkab see talviti lagunema ja vastupidi. Asfalt, mis kõik katsumused üle elab, on aga liiga kallis. Siiski on Eestis teede olukord küllaltki hea ning tehnoloogia areneb pidevalt.

Tänavune suvi purustab kuumarekordeid, mida see teede puhul tähendab?

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles