Laevafirma otsib pardakauplustesse uusi ja põnevaid Eesti tooteid

Urmas Glase
Copy
Kalamatsi meierei lehma- ja kitsepiima tooted on Järvamaa tarbijaile hästi tuttavad. Järvamaa tootjatele pakutakse võimalus panna jalg ujuva kaubamaja ukse vahele.
Kalamatsi meierei lehma- ja kitsepiima tooted on Järvamaa tarbijaile hästi tuttavad. Järvamaa tootjatele pakutakse võimalus panna jalg ujuva kaubamaja ukse vahele. Foto: Dmitri Kotjuh / Järva Teataja

Tallink Duty Free otsib eelmisel nädalal Soomes Rauma laevatehases ristitud ja vette lastud Tallink Grupi uue shuttle laeva MyStar pardakauplusesse uusi ja põnevaid Eesti tooteid, millega reisijaid üllatada ning Eesti toodangu mitmekesisust näidata.

Uus laev alustab opereerimist Tallinna-Helsingi liinil järgmise aasta teises kvartalis ning ettevõte tegeleb juba praegu aktiivselt Läänemere uusima ujuva kaubamaja sortimendi ja valiku kokkupanekuga.

Põnevaid tooteid on sortimenti oodata tuntud ja armastatud globaalsetelt kaubamärkidelt, kuid kuna nii Tallink Grupi kui ka laeva MyStar opereerimise eesmärgiks on panna senisest veelgi suuremat rõhku keskkonnasõbralikule ja säästvale tegevusele, siis otsib ettevõte oma koostööpartnerite ridadesse senisest veelgi rohkem kohalikke tootjaid ja kodumaisest toorainest keskkonnasõbralikku toodangut.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles