Diislikütust kasutavate sõidukite omanikele tähendab talv parajat peavalu. Seda eriti juhul, kui enne külmade saabumist pole autojuht paaki tankinud spetsiaalset talvediislit.
Külmal ajal vali autopaaki õige kütus
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Siiski esines viimastel nädalatel juhtumeid, kus isegi talvekütust kasutanud auto juht oli sunnitud oma neljarattalisega tee äärde jääma ja lootma heade tuttavate abile.
Sama lugu juhtus ka paidelase Ermo Triisaga.
TEAVE
Eestis diislikütusele esitatavaid kvaliteedinõudeid reguleeriv standard sätestab, et alates 1. detsembrist tuleb müüa talvist diislikütust hägustumispunktiga vähemalt –16 °C ja külmfiltri ummistumispunktiga vähemalt –26 °C. Müügil on ka arktiline diislikütus, mille külmataluvus on kuni –37 °C.