Külmal ajal vali autopaaki õige kütus

Merit Männi
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eelmisel nädalal kahel korral autoga tee äärde jäänud Ermo Triisa ütleb, et edaspidi kasutab ta kütuselisandit, mis ei lase diislil hanguda ka -45 kraadi juures.
Eelmisel nädalal kahel korral autoga tee äärde jäänud Ermo Triisa ütleb, et edaspidi kasutab ta kütuselisandit, mis ei lase diislil hanguda ka -45 kraadi juures. Foto: Andrus Eesmaa / Järva Teataja

Diislikütust kasutavate sõidukite omanikele tähendab talv parajat peavalu. Seda eriti juhul, kui enne külmade saabumist pole autojuht paaki tankinud spetsiaalset talvediislit.

Siiski esines viimastel nädalatel juhtumeid, kus isegi talvekütust kasutanud auto juht oli sunnitud oma neljarattalisega tee äärde jääma ja lootma heade tuttavate abile.
Sama lugu juhtus ka paidelase Ermo Triisaga. 

TEAVE

Eestis diislikütusele esitatavaid kvaliteedinõudeid reguleeriv standard sätestab, et alates 1. detsembrist tuleb müüa talvist diislikütust hägustumispunktiga vähemalt –16 °C ja külmfiltri ummistumispunktiga vähemalt –26 °C. Müügil on ka arktiline diislikütus, mille külmataluvus on kuni –37 °C.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles