/nginx/o/2012/02/10/950730t1h1cff.jpg)
Diislikütust kasutavate sõidukite omanikele tähendab talv parajat peavalu. Seda eriti juhul, kui enne külmade saabumist pole autojuht paaki tankinud spetsiaalset talvediislit.
Diislikütust kasutavate sõidukite omanikele tähendab talv parajat peavalu. Seda eriti juhul, kui enne külmade saabumist pole autojuht paaki tankinud spetsiaalset talvediislit.
Siiski esines viimastel nädalatel juhtumeid, kus isegi talvekütust kasutanud auto juht oli sunnitud oma neljarattalisega tee äärde jääma ja lootma heade tuttavate abile.
Sama lugu juhtus ka paidelase Ermo Triisaga.
TEAVE
Eestis diislikütusele esitatavaid kvaliteedinõudeid reguleeriv standard sätestab, et alates 1. detsembrist tuleb müüa talvist diislikütust hägustumispunktiga vähemalt –16 °C ja külmfiltri ummistumispunktiga vähemalt –26 °C. Müügil on ka arktiline diislikütus, mille külmataluvus on kuni –37 °C.