Lumekoristus peatustes valmistab bussijuhtidele ja sõitjatele meelehärmi (1)

Copy
Töömehed loobivad ooteplatvormilt lume enamasti busside rataste alla, kus see segab perrooni lähedale sõitu ning peagi ohtlikeks konarusteks ja jääks lihvitakse.
Töömehed loobivad ooteplatvormilt lume enamasti busside rataste alla, kus see segab perrooni lähedale sõitu ning peagi ohtlikeks konarusteks ja jääks lihvitakse. Foto: Erakogu

Tegin täpselt nädal tagasi kaasa bussiringi Paidest Säreverre, sealt Mäosse ja siis Paidesse tagasi. Et keeran iga päev autorooli, ei osanud ma arvatagi, milliste muredega bussijuhid ja sõitjad talvistes oludes kokku puutuvad. Nüüd vaatan mööda sõites kõiki bussipeatusi kriitilise pilguga ja näen, et ega seal oluliselt midagi muutunud ole.

Paidest enne tööpäeva lõppu sõitu alustanud Atko bussijuht Andrus Kopliste selgitas, et peatumisel peaks bussi ja ooteplatvormi vahele jääma kõige rohkem 20sentimeetrine vahe. «Nii on ka eakamatel sõitjatel võimalik perroonilt otse bussi astuda,» põhjendas ta.

Juba Keskväljaku peatuses oli näha, et bussi tagaosa on perroonist märksa kaugemal.

Tagasi üles