Omniva juhatuse esimehe Mart Mägi sõnul oli 2021. aasta ettevõttele kiirete arengute aasta. „Tööd alustas automaatne tolli deklareerimissüsteem, laiendasime pakiautomaatide võrgustikku Baltikumis ja võtsime kasutusele „mitu pakki ühte kappi“ lahenduse. Tulime kvaliteetselt toime aastalõpu ostupühade kordades kasvanud paki- ja postimahtudega,“ ütles Mägi.“
„Investeeringute ja teenuste kliendisõbralikumaks arendamiste kõrval kasvatas Omniva kasumit ja käivet. „Hoogustuv e-kaubandus mõjutas positiivselt pakiteenuste mahtu ja kasvatas tulu nii Baltikumis kui ka siseriiklikult,“ lisas Mägi. „Alanud aastale läheme vastu optimistlikult. Möödunud aastal töötasime välja kontserni järgmise perioodi strateegia, mis keskendub nii koduturul kui Baltikumis kiire ja kvaliteetse klienditeeninduse parandamisele, nutikate logistikalahenduste pakkumisele ning tööprotsesside automatiseerimisele.“
Kontserni 2021. aasta äritulud olid kokku 148,7 miljonit eurot, kasvades aastaga 10%. Kasvu ennekõike mõjutas pakiteenuste tulude kasv 14 miljoni euro võrra sh Lätis kasvasid pakiteenuste tulud 47% ja Leedus 40%. Tulemusele avaldasid mõju kasvanud e-kaubanduse tulud nii Eestis kui Lätis ja Leedus. Näitajaid toetasid ülemaailmsed ja kohalikud ostupühad aasta lõpus, mis suurendasid kontserni siseriiklike kui rahvusvaheliste pakiteenuste mahte. Siseriiklikest margiga kirjadest saadeti ligi 40% aastasest mahust novembris-detsembris. Oktoobris toimunud kohalike omavalitsuste valimised suurendasid otsepostituste mahtu.
Kontserni 2021. aasta EBITDA ulatus 28,2 miljoni euroni, kasvades aastaga 36%. Kontsern teenis 16 miljonit eurot ärikasumit, kasvades aastaga 68% ja oli prognoositud tulemusest oluliselt parem. Ärikulud olid kokku 132,7 miljonit eurot, kasvades 5%.
Strateegilised muudatused. Aasta alguses alustati ettevõtte ümberkorraldamisega, et minna varasemalt ärivaldkondade põhiselt vaatelt üle kliendile ühtse lahenduse pakkumisele. Uut strateegiat toetav struktuur, finantsarvestus jm jõustusid teise kvartali algusest. Aasta lõpus kinnitati ettevõtte uus visioon, strateegilised eesmärgid aastateks 2022-2026 ja peamised arengusuunad, mille kohaselt soovitakse Omniva nime all tegutsedes olle viie aasta jooksul kogu Baltikumi eelistatum logistikapartner.