9. juunil ilmub uus postmark mootorpurjelaev „Läänemaa“. Eesti kaubalaevastiku ajaloo üks tähelepanuväärseim laev alustas sõite merel 100. aastat tagasi. See oli esimene omaaegne moodne teraskorpusega veesõiduk, mis ehitati valmis Eestis.
Ilmub postmark mootorpurjelaev "Läänemaa"
Postmargi kujundaja on Roman Matkiewicz ja trükiti trükikojas Vaba Maa. Margi trükiarv on 20 000 tükki ja selle nominaal on 0,90 eurot, mis on sobiv Eestis saatmiseks. Postmark, esimese päeva ümbrik ja maksimumkaart on müügil Omniva e-poes ja postkontorites üle Eesti. Esimese päeva tempel on kasutusel Tallinnas, Toompea postkontoris, Lossi plats 4.
Laeva projekteeris laevaehitusinsener kaptenleitnant Nikolai Link. Kui 6. detsembril 1919 toimus Peetri Laevatehases (varasem ja hilisem Noblessner) pidulik kiilupanek, siis lõplikult sai laev merekõlbulikuks 5. augustiks 1922, mil tehti proovisõit. 1928. aasta eriti karmis talves jäi laev jääpressi ja sai tugevasti kannatada. Laeva remonditi Saksamaal ning „Läänemaast“ sai peale seda kolmemastiline mootorlaev. 1947. aastal paigaldati Loksa laevaremonditehases laevale uus 400 hobujõuline peamasin ning jäeti alles kaks masti ja kolm kaubapoomi. Viiekümnendatel aastatel tehtud remondiga paigaldati uus ahtriehitis ja vahetati täielikult välja lossimis-laadimissüsteem ning lisati raadio- ja elektrinavigatsiooniseadmed. Laev tegi oma viimase meresõidu 1970. aastal.