Jaaniperioodi müügihitid: alkohol, šašlõkk, vesi, maasikad ning tonnide kaupa arbuuse

Copy
Õlut täis ostukorv.
Õlut täis ostukorv. Foto: Kristjan Teedema / Postimees

Tavapärase müügiperioodiga võrreldes kasvasid ka tänavu võidupüha ja jaanipäeva pikal nädalavahetusel suurimate jaekaupluste müügitulemused, kohati rohkem kui 40 protsenti.

"Võrreldes tavapärase perioodiga, kasvasid võidupüha ja jaanipäeva pikal nädalavahetusel müügid üle 40 protsendi. Aastataguseid kõrgeid müüke ületas Selver tänavu viie protsendiga. Müükide kasvu varjutab inflatsioon, seega on koguselised kasvud rahalistest tagasihoidlikumad," kommenteeris Selveri kommunikatsioonijuht Rivo Veski BNS-ile.

Vaadates Selveri tootegruppe ja sealset müüki, siis tänavu osteti kümnendiku võrra rohkem lihatooteid ning resursse säästeti kala ostmise pealt, ligi veerandi. Kondiitritooteid soetati ostukorvi kümnendiku võrra rohkem ning maiustuste ja snäkkide kategoorias kasvas müügitulu 15 protsenti, lisas Veski.

Tagasi üles