Esmalt unista, siis tegutse
Kuigi alustamine võib tunduda hirmutav, siis lihtsalt ideaalse äriidee ootamine ei tasu kunagi ära. Vaja on siiski teha esimesed sammud, et vastavalt saadud infole ja kogemustele edasi kulgeda. Tõsi, esimene samm võib olla justkui hüpe tundmatusse, ent ilma selle esimese sammuta ei ole lootustki kuhugi jõuda. Esimese sammu tegemise alla ei saa lugeda ka ükskõik millist tegevust.
Mõnikord on lihtne jääda kinni tegevustesse, mis on ka vajalikud, ent mitte lõputult – reklaam, tootearendus, veebilehe ehitus jne, selle asemel et oma toodet või teenust reaalselt müüa. Ei piisa alati ka sellest, et müüa enda lähiringkonnale. Vaja on vaadata kaugemale, et saada paremat tagasisidet ning sellest järeldusi teinuna oma pakutavat edasi arendada.
Võõras valdkond pole päris õige
Valdkond, mis on hetkel kuum, ei ole alati veel valdkonnaks, kuhu õnnestub siseneda. Seda eriti juhul, kui sinna kutsub puhtalt populaarsuse tõttu. Sa tahaksid siseneda valdkonda, mida sa ka tead ning tunned, mitte lihtsalt sinna, mis on parasjagu populaarne. Iga äriga kaasnevad omad spetsiifilised protsessid ning hea, kui tead nii ühte kui teist.
Aga isegi kui lood ettevõtte valdkonnas, mida tunned läbi ja lõhki, tasub püsida realistlikuna. Lõviosal juhtudest ei piisa paarist aastast äriajamisest, et siis jalad seinale lüüa ja passiivset sissetulekut nautida. Oma firmaga alustamine on üllatavalt keeruline töö, mis võib värsketele ettevõtjatele külma dušina mõjuda, kui ei oska seda oodata. Tavaliselt üllatabki aga see just neid, kes alustavad lihtsalt sära silmis ning avastavad alles hiljem, et puhtalt entusiasmiga kaugele ei jõua.