Transpordiameti intelligentsete transpordisüsteemide arendusjuht Kristjan Duubas selgitas, et Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa maantee Võõbu-Mäo 2+2 uuele teele tuleb muutuvteabega liikluskorralduslahendus, mis hõlmab endas ka varem ehitatud Mäo ümbersõidu 2+2 teelõiku. „Selle objekti dünaamiline liikluskorraldus (muutuvad kiiruspiirangud) valmib koos objekti valmimisega selle aasta lõpus,” täpsustas ta. „Mäekülast edasi Tartu poole 1+1 teele kuni Luhamaani välja on paigaldatud oluliste sõlmpunktide-ristmike piirkonda erineva suurusega muutuvteabega liiklusmärke, mis kuvavad vajadusel hoiatusi ja edastavad ka tekstilist teavet näiteks ümbersõidu kohta. Nimetatud lõigu liikluskorralduslahendus, mis realiseeritakse projekti SMART E263/E77 raames, alustab tööd eeldatavalt septembris, kui on läbi viidud kõik vajalikud häälestustööd ja muutuva teabega liiklusmärgid on integreeritud meie kesksesse liiklusjuhtimissüsteemi, millega märke juhitakse.”
Konkreetselt Mäo (Mäeküla)- Imavere 1+1 lõigule tuleb üks infotabloo enne Imavere ristmikku. „Kui võtta kokku, milline on siis reaalne muutus liikleja jaoks, siis kogu Tallinna ja Mäo vaheline 2+2 liikluskeskkond kujuneb selliseks nagu see on täna Kose-Võõbu uuel teelõigul,” avaldas ta. „Kiirus kohandatakse vastavalt ilmaoludele ja ohtudele. Mäost (Mäekülast) edasi Luhamaani 1+1 teel saab edastame teavet ohtudest kuid piikiirusi ei muudeta.”