Kõne häirekeskusesse: kas ma võin kanget tšillit süüa?

Copy
Tšillipipar sisaldab kuumaefekti tekitavat kapsaitsiini.
Tšillipipar sisaldab kuumaefekti tekitavat kapsaitsiini. Foto: Karolina Grabowska / Pexels

Häirekeskuse päästekorraldajate jaoks on nädalavahetused ja südaööd kõige kibekiiremad ajad, mil kõnekoormus on kõige suurem. On laupäeva õhtu ja Häirekeskuse päästekorraldaja vastab erinevatele kõnedele, kus abi vajavad näiteks trammiteel pikutav inimene, purjus nooruk ning naine, kes vajas politsei abi koduvägivalla tõttu. Seejärel tuleb aga üks erinäolisem kõne.

Eriskummalise kõne väljavõtet jagas häirekeskus ka sotsiaalmeedias ning tuletab sellega meelde, et positiivne on, et inimene võttis ettenägelikult vaevaks oma tervise osas nõu pidada ning häirekeskusele on ka väga oluline, et inimesed teavad unepealt ja usaldavad hädaabinumbrit.

Samal ajal aga tasub meeles pidada, et tervisega seotud nõuandeid saab perearsti nõuande liinilt 1220. Toitumisalase konsultatsiooni pidamise ajal võib juhtuda mõni tõsisem avarii või tulekahju ning siis on hädavajalik, et päästekorraldaja saaks esmajärjekorras nendega seotud hädaabikõnedele vastata. "Vali 112, kui on hädaolukord ja vajad kiiret abi," kõlab häirekeskuse soovitus.
 

Tagasi üles