T, 7.02.2023

Transpordiameti tõuksikampaania pälvis selge sõnumi auhinna

Järva Teataja
Transpordiameti tõuksikampaania pälvis selge sõnumi auhinna
Facebook Messenger LinkedIn Twitter
Comments
Lapsed tõukeratastel
Lapsed tõukeratastel Foto: Margus Ansu

Transpordiameti teavituskampaania „Kui tõuksiga, siis kainelt, üksi ja rahulikult“ pälvis reedel 2022. aasta selge sõnumi võistluse auhinna.

„Elektritõukerattad osalevad meie igapäevases liiklusruumis ning nagu uute asjadega tihtipeale selgub, vajame ka uusi reegleid, et ohutult koos eksisteerida. Selleks, et nõuded ja soovitused parimal moel liiklejateni jõuaksid, tuligi anda need edasi nii selgelt ja lihtsalt kui võimalik,“ lausus Transpordiameti meediakampaaniate juht Kerstin Kolmann.

Kolmann lisas, et kampaaniat tehti eelkõige kohas, kus elektritõukeratastega enim liigeldakse ehk ühises linnaruumis. „Kui tõuksiga, siis rahulikult. Kui tõuksiga, siis üksi. Kui tõuksiga, siis kainelt. Soovime nende sõnumitega jõuda liikleja teadvusesse, kuidas on kohane käituda, et mitte seada ohtu ennast ega teisi,“ lisas ta.

2022. aasta selge sõnumi võistluse auhinnad andsid üle Selge sõnumi patroon Ülle Madise ja Eesti Keele Instituudi direktor Arvi Tavast. Auhinna said taskuhääling „Sünaps“, kampaania „Aita toime tulla verevähiga – tule doonoriks“, teavituskampaania „Kui tõuksiga, siis kainelt, üksi ja rahulikult“ ning Levila. Eriauhinna sai annetuskampaania „1000 kangelast lumes“.

Transpordiameti teavituskampaania „Kui tõuksiga, siis kainelt, üksi ja rahulikult“ pälvis auhinna kategoorias „parim selge sõnumiga tarbetekst koos tarbepildiga“. Kampaania teostas reklaamiagentuur Imagine. Selge ja lihtsa kergliikurite ohutuskampaaniaga tuletatakse meelde elektriliste tõukerataste ohutusreegleid. Teavituskampaania kestis 2022. aastal maikuust septembrini. Kampaania meediapindadena olid kasutusel raadioklipid, välireklaam, Spotify ja sotsiaalmeedia.

Selle aasta võistlusele esitati 86 tööd. 2022. aasta selge sõnumi auhinna võistlustöid hindas Eesti Keele Instituudi, Eesti Keeletoimetajate Liidu, Euroopa Komisjoni, Turundajate Liidu, Eesti Kommunikatsioonijuhtide Liidu, Tartu Ülikooli, Riigikontrolli, disainiagentuuri Ruum 414 ja OÜ Spurt esindajatest koosnev žürii.

Vaata kampaania kohta lisaks siit!

Märksõnad
Tagasi üles