Värske haridussüsteemi välishindamise aastaraamat heidab pilgu möödunud õppeaastale ja tulevikku.

Järva Teataja
Copy
Klassiruum Saksa koolis.
Klassiruum Saksa koolis. Foto: Erakogu

31. oktoobril avalikustas Haridus- ja Teadusministeerium värske aastaraamatu „Ülevaade haridussüsteemi välishindamisest 2021/2022. õppeaastal“. Kogumik annab järelevalve tulemuste kõrval ülevaate lõppenud õppeaasta olulistest teemadest ning heidab valgust arenduses olevatele projektidele.

Kogumiku eessõnas tunnustab minister Tõnis Lukas haridusinimesi, kes viimaste aastate keerulistes oludes on näidanud suutlikkust tulla toime kiiresti muutuvate olukordadega ja valmidust tegutseda nii, et kõigi laste areng saaks igakülgselt toetatud. Minister möönab, et eesmärk minna lasteaedades ja koolides üle täielikult eestikeelsele õppele nõuab lähiaastatel kõigi ühist koostööd ja pingutust.

Haridus- ja Teadusministeeriumi järelevalve valdkonna nõuniku ning kogumiku toimetaja Hille Voolaiu sõnul pakub vastvalminud väljaanne head sissevaadet haridussüsteemis toimuvale ning seda nii tahavaatepeeglis kui edasivaatavalt. „Järelevalvete, seirete ja uuringutulemuste kõrval leiab aastaraamatust, millised muudatused on toimunud näiteks eksamite arenduses, kuidas läheb karjääriõppel ning mil moel toimetavad hariduse vallas kohalikud omavalitsused,“ kirjeldas Voolaid, mida 165-leheküljeline kogumik endas peidab.

Aastaraamatu töökogemuslikud artiklid räägivad sellest, kuidas on tuldud toime distantsõppe ja Ukraina sõjapõgenike õppekorraldusega ning mitmed omavalitsused jagavad enda häid praktikaid hariduse arendustegevustest.

Välishindamise aastaraamat on Haridus- ja Teadusministeeriumi iga-aastane väljaanne. Kogumik valmis veebiraamatuna ning on huvilistele kättesaadav Haridus- ja Teadusministeeriumi kodulehel.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles