Kuigi piletite eelmüük internetis jäi ajalise piiratuse tõttu pisut kesiseks, siis kohapealne piletimüük andis mõnevõrra käivet juurde. „Kuna tänapäeval peetakse kaardimakse võimalust juba niivõrd elementaarseks, siis olid SEB makseterminalid piletiostul suureks abiks. Samuti toimus valdav enamus kohviku maksetest kaarditerminali abil. Kui tulud-kulud said kokku löödud, siis jäi puhastuluks veidi üle 2000 euro, millest umbes kolmandik kogunes kaardimaksetest, kolmandik sularahas ja kolmandik interneti eelmüügist,“ kirjeldas Rüütsalu.
Oma klientide ja koostööpartnerite pealt näeme, et erinevate makselahenduste pakkumine võimaldab ettevõtetel oma tulu suurendada ja vahel isegi mitmetes kordades. Eestlased on harjunud, et saavad maksta kaardi, telefoni või kellaga igal pool ning pahatihti sularaha kaasas ei kantagi. See aga tähendab, et kui kaardimakse võimalus puudub, jääb kaupmehel või antud juhul heategevusel oluline panus saama,“ lisab Karl Oskar Haak, SEB Kaupmeeste Makselahenduste ärijuht.
„Lions klubis oleme seda meelt, et sarnaseid üritusi korraldame sel hooajal veel. Tohutu koostegemise energia ning heategevusest saadav positiivne emotsioon on seda tugevam, mida rohkem on kaasatud erinevaid koostööpartnereid. Kindel väide on kõikidele kogukondlikele ühiskonnagruppidele, seltsidele ja MTÜ-dele, et julge pealehakkamine saab hea idee korral edukalt tulemusliku lõpuni viidud. Tuleb vaid asjasse kirglikult ja pühendunult suhtuda, küllap siis ka koostöö tegijaid leidub. Alati on võimalik kelleltki kogemusi hankida ja nõu küsida,“ julgustab Rüütsalu heategevuslike ettevõtmistega alustama ka teisi organisatsioone ja ettevõtteid.