Alates novembrist rakendus Keskkonnaametis energiasäästule suunatud muutus töökorralduses: kõik ameti töötajad jäävad reedeti kodukontoritesse. Küsimuste või taotlustega Keskkonnaametisse pöördujad saavad kogu nädala jooksul abi telefonitsi või elektrooniliste kanalite kaudu. Kohtumiseks Keskkonnaameti kontoris tuleb aeg eelnevalt kokku leppida.
Keskkonnaameti töötajad jäävad reedeti kodukontoritesse
„Inimesed, kes soovivad ametnikult nõu või abi, on Keskkonnaameti kontoritesse ikka oodatud, kuid selleks tuleb kindlasti aeg varem klienditoe telefoni kaudu kokku leppida. Kui inimene tuleb lihtsalt kohale, võib juhtuda, et soovitud spetsialist pole sel ajal vaba, on hoopis välitöödel või kodukontoris. Et inimene oma aega asjata ei kulutaks, palume enne kohaletulekut meile ette helistada,“ selgitas Keskkonnaameti peadirektor Rainer Vakra.
Keskkonnaameti kontori külastamiseks tuleks ette helistada klienditoe numbril 662 5999.
„Lõviosa meie teenustest on kättesaadavad elektrooniliselt ja neid saab üpris mugavalt kasutada kohale tulemata. Selleks tuleb avada Keskkonnaameti kodulehe paremas servas e-teenuste vaheleht. Kui peaksite hätta jääma, on meie klienditugi jällegi telefonikõne kaugusel,“ ütles Vakra.
Keskkonnaameti klienditugi töötab esmaspäevast reedeni kell 9.00 – 16.00. Samalt telefoninumbrilt - 662 5999 - saab paluda juhendamist e-teenuste kasutamiseks, telefoni teel nõu küsida või leppida kokku kohtumine Keskkonnaameti kontoris.
Keskkonnarikkumistest, abitus seisundis ja abivajavast metsloomast või riigimaanteel hukkunud metsloomast tuleks aga teada anda riigiinfo telefonil 1247.