E-smaspäeva sooduspakkumisi teeb ligi 300 veebipoodi

Järva Teataja
Copy
Foto: Fotomontaaž

Täna, 14. novembril toimub Eesti E-Kaubanduse Liidu korraldatud ühiskampaania E-smaspäev, milles osaleb ligi 300 veebipoodi ehk rohkem kui kunagi varem. Millega tasuks sel päeval arvestada?

Kõik pakkumised on koondatud veebilehele www.e-smaspaev.ee. „Valdav osa müüjaid pakub täna ostjatele kogu kauba lõikes vähemalt 20% suurust soodustust, kuid on ka üksjagu allahindlusi 30-40% või veel rohkem,“ ütles Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät.

E-kaubanduse liidu juht soovitab tarbijatel sobiva kauba valikul ka jälgida, millised on näiteks kauba tarne- ja muud mugavat ostukogemust toetavad tingimused. „Paljud tublid veebipoed pakuvad näiteks 1-2 päeva tarnet. Samuti on kaup võimalik vajadusel 14 päeva jooksul väga lihtsasti tagastada ja tagatud on mugav eestikeelne klienditeenindus,“ märkis Väät. „Samuti on nendel veebipoodidel selge eelis, kes suudavad pakkuda 7-päevast komplekteerimist ehk siis e-pood töötab iga päev mitte ainult esmaspäevast reedeni. Rahvusvahelised suurtegijad saavad pakkuda ehk ulatuslikumat kaubavalikut ja hinda, kuid kohalike veebipoodide eelis on jällegi tarnekiiruses ja vahetus klienditeeninduses.“

Maksekeskuse andmeil paisus eelmisel E-smaspäeval siinse e-kaubanduse käive lausa kolmekordseks võrreldes tavapäevaga. „Kui eestlased e-ostlevad päevas kuskil 5-7 miljoni euro ulatuses, siis ühiskampaania päeval ostetakse veebipoodidest 15-21 miljoni euro väärtuses,“ kommenteeris Väät. „E-kaubanduse osa moodustab jaekaubanduse kogumahust aga juba ligi 25%, kasvades aasta võrdluses igas kuus 20-30%.“

E-smaspäev on Eesti E-kaubanduse Liidu poolt korraldatav e-ostlemise päev, kus erinevad veebipoed teevad tarbijatele 24 tunni jooksul sooduspakkumisi. Kampaania eesmärk on tutvustada Eesti e-poodide kasutajasõbralikke ning turvalisi lahendusi.

E-smaspäeva kampaania vältab 14. novembri südaööni kuni kl 23.59. Eesti E-kaubanduse Liit on kontrollinud kõikide osalevate e-poodide tausta, mis tagab ausa, usaldusväärse ja mugava ostlemise.

Tarbijate oodatud ühiskampaania E-smaspäev toimub järgmisel aastal neli korda: märtsis, mais, septembris ja novembris ning seda iga kuu esimesel esmaspäeval. Eesti E-kaubanduse Liit on 2008. aastal loodud katusorganisatsioon, kuhu kuulub ligi 500 ettevõtet üle Eesti. Muuhulgas väljastab liit turvalise ostukoha usaldusmärgist. Esimene E-smaspäeva kampaania toimus 2014. aastal.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles