Kuigi paljud tehnoloogilised vigurid kipuvad Järvamaale jõudma kõige viimases järjekorras, siis kiiruskaameratega, olgu need statsionaarsed või mobiilsed, on Järvamaa esirinnas. Kahjuks või õnneks töötavad siinsed kaamerad päris tõhusalt.

Kuigi enne neljarealise Tallinna–Mäo lõigu valmimist oli kogu Eesti tuiksoone Järvamaa-osa kiiruskaameraid täis pikitud, näeb nüüd statsionaarseid kaameraid üksnes Mäost Tartu poole sõites, kus need on samades kohtades olnud aastaid. Mobiilne kiiruskaamera võib hajameelsemat autojuhti üllatada, kuid neistki teavitavad vastavad märgid ja kaasliiklejadki.

Kui kihutajate püüdmiseks on üles seatud sedavõrd tihe võrk, siis miks me ikkagi riskime? Riskime halva üllatuse, rahatrahvi või halvemal juhul võimaliku avariiohuga, mis kihutamisega kaasneb.

Kommentaarid
Copy