Tiimiürituste ja erapidude korraldamise aktiivsus on jõudnud koroonapandeemia eelsele tasemele, näitab toidukoolituste ja ürituste korraldaja FoodStudio statistika.
Ettevõtete üritused on saavutanud koroonaeelse taseme
FoodStudio müügimaht ületas sel kevadel 2019. aasta alguse taseme. Võrreldes viimase kolme aastaga tehakse täna keskmiselt 2 korda rohkem broneeringuid. Alates möödunud aasta detsembrist on uues Telliskivi FoodStudios üritustel käinud ligi 4200 inimest, kellest 80% on olnud ettevõtted.
„Piirangud jätsid inimesed aastaks ilma võimalusest rangete reegliteta ja süümepiinadeta kokku saada. On näha, et ühelt poolt on inimeste soov meelt lahutada alates 2022. aastast jõudsalt kasvanud ning samal ajal on ka üldine majanduslik võimekus suurenenud,“ rääkis FoodStudio asutaja Helgor Markov.
Markovi sõnul oldi mullu Telliskivi FoodStudio avamise eel valmis, et keerulised ajad kestavad kauem. „Meie ootused olid pigem tagasihoidlikud, kuid tänaseks oleme esimese kvartaliga teinud rohkem käivet, kui eelmises majas terve aastaga kokku. Avamiskuudel oli meil broneeringuid kordades rohkem, kui me oleksime suutnud vastu võtta. Jaanuaris-veebruaris käis meil üritusi korraldamas kokku 1600 inimest, märtsis ja aprillis ligi 1400 inimest. Positiivne on see, et need, kes on juba korra käinud, on uuesti tagasi tulnud suurema seltskonnaga,“ lisas ta.
Eelkõige korraldavad ettevõtteid meeskonnatöö tugevdamise (team-building) üritusi, aga tehakse ka toidukoolitusi, peetakse koosolekud ja kliendiüritusi. Kõige menukamad kooskokkamise menüüd on külastajate seas olnud prantsuse köök, moodne Eesti köök, kokteili- ja toidu menüü ning hiline hommikusöök brunch.
Nõo Lihatööstuse üritused said peale paariaastast pausi taas hoo sisse 2022. aasta keskpaigas. „Oleme FoodStudiot kasutanud näiteks oma hooajatoodete tutvustamiseks klientidele ja partneritele. Professionaalsed tegijad, kes on aidanud meil panustada kodumaise, kvaliteetse toidukultuuri edendamisse. Tavapärasest keskkonnast välja saamine töö teemadel rääkimiseks annab väärtuslikku lisajõudu ka sotsiaalses võtmes,“ ütles Nõo Lihatööstuse nõukogu esimees Simmo Kruustük.
2009. asutatud FoodStudio üritustel on kokku osalenud ligi 50 tuhat inimest. Lisaks ettevõtete üritustele korraldab FoodStudio eraüritusi, toidukoolitusi, pimeõhtusööke ja kliendiüritus, tutvustab erinevaid kööke ja toidutraditsioone ning toidutrende.