Järvamaa tugevused turismisihtkohana on audiitorite hinnangul hea ülevaade sihtkoha väärtustest ja pärandist ning sellega säästlik ümberkäimine, looduskaitse, kohalike toodete ja teenuste reklaamimine ja ettevõtjate toetamine. Arenguvajadusena toodi välja külastajate rahulolu ja turismi mõju seire, kohalike elanike rahulolu süsteemne uurimine ja analüüs ning säästvate energialahenduste kasutamine ettevõtetes.
„Järvamaa turismirahvas on ülirõõmus hõbetaseme säilitamise üle kestlike sihtkohtade hulgas. Selle nimel on tehtud palju vargamäelikku tööd ja nähtud tammsaarelikku vaeva. Näiteks kas või Kirna tulbiväljade lugu, mis rahvusvahelises kogukonnalugude võistujutustamises viienda koha pälvis. Oleme harjunud mõtlema Järvamaast kui rabade ja muuseumide kantsist, tunnetades mõlema eripärasid ja võimalusi. Et astuda sammu edasi kõrgema taseme poole, peame lisama tegevustesse uut mõõdet, mida ka plaanime teha, sest järvakas on jonnakas – ja mõtteviisilt roheline ” ütles Järvamaa turismisihtkoha juht Piret Sihver.