Täna toimub mahult Eesti seni suurim veebipoodide ühiskampaania E-smaspäev, kus eripakkumisi teeb üle 300 e-poe ja osaleb vähemalt 100 000 ostlejat.
Täna toimub ajaloo suurim E-smaspäev
„E-smaspäev on kasvanud riigi suurimaks kampaaniaks, kus ettevõtted toovad välja oma parimad pakkumised,“ ütles E-smaspäeva korraldava Eesti E-kaubanduse Liidu tegevjuht Tõnu Väät. „E-smaspäeval kasvab e-kaubanduse käive võrreldes tavapäevaga kolmekordseks, mis näitab, et ostjatele võimaldatakse isuäratavaid eripakkumisi, tihti soodustusi vähemalt 20-30% ulatuses.“
Väät prognoosis, et sel päeval sooritab oste vähemalt 100 000 inimest, ostjate lemmikvalikuks on elektroonika, rõivad ja sporditarbed. „Eelmistel kampaaniapäevadel kasvas keskmine ostukorv 30% võrreldes tavapäevaga, sama mahtu eeldame ka seekord,“ ütles ta.
E-kaubanduse uuringud toovad välja, et Eestis on üheksa inimest kümnest e-ostlemisega kokku puutunud ja veebipoodidest sooritab aktiivselt oste 86% Eesti elanikest. E-kaubandus moodustab meie jaekaubanduse kogukäibest juba ligi 25%.
Seejuures teeb näiteks iga teine elektroonika ja kosmeetika ostja oma ostu e-poest. Ka kodutehnika ja raamatute puhul eelistavad tarbijad just e-kanaleid.
„Meie e-poodidel on rahvusvaheliste tegijate kõrval oma trumbid ja tugevused, mis puudutab näiteks kiiret komplekteerimist ja tarnet, eestikeelset vahetut ja operatiivset kliendisuhtlust ning kaupa, mida juba samal päeval postitada,“ märkis Väät.
E-smaspäev on Eesti E-kaubanduse Liidu poolt korraldatav e-ostlemise päev, kus erinevad veebipoed teevad tarbijatele 24 tunni jooksul sooduspakkumisi. E-smaspäeva kampaania vältab 11. septembri esimestest sekunditest kuni südaööni kl 23.59. Eesti E-kaubanduse Liit on kontrollinud kõikide osalevate e-poodide tausta, mis tagab turvalise ja sujuva ostlemise. Eesti e-poodide ühiskampaania E-smaspäev toimub neli korda aastas – märtsis, mais, septembris ja novembris.
Eesti E-kaubanduse Liit on katusorganisatsioon, kuhu kuulub üle 500 ettevõtte üle Eesti. Muuhulgas väljastab liit turvalise ostukoha usaldusmärgist. Esimene E-smaspäeva kampaania toimus 2014. aastal.