Maksu- ja tolliamet (MTA) muudab kümne teenindusbüroo töökorraldust, sest analüüs näitab, et nõudlus kohapealse silmast-silma teeninduse järele on aastatega oluliselt kahanenud ning MTA e-kanalite külastuste arv ja rahulolu teenindamisega väga kõrge.
Tellijale
Elu kolib veebi: MTA Paide büroosse satuvad kliendid haruharva
„MTA teenindusbüroode eelmise aasta külastatavuse numbrid näitasid, et füüsilise isiku deklaratsiooni välisel ajal maist jaanuarini oli arvukalt päevi, kui mõnes MTA teenindusbüroos ei käinud kohal ühtki klienti,“ ütles Maksu- ja Tolliameti peadirektor Raigo Uukkivi. „Inimesed pöörduvad üha enam MTA e-kanalite poole ning rahulolu MTA e-teenustega on väga kõrge. Täna oleme jõudnud seisu, kus saame nõudluse puudumise tõttu teha otsuse loobuda teenusest, mida inimesed senises mahus enam ei vaja ning mille ülevalhoidmine on maksumaksjale ebamõistlik igakuine kulu.“