Jõuluvana ootab lastelt kirju

Järva Teataja
Copy
Kiri jõuluvanale
Kiri jõuluvanale Foto: Erakogu

Praegu on paras aeg hakata lastel jõuluvanale kirju saatma – sest siis jõuab jõuluvana neile ka enne pühi vastata!

Jõulude-eelne aeg sobib suurepäraselt selleks, et lastele õpetada, kuidas käib paberil kirja saatmine – miks mitte saata üheskoos kiri jõuluvanale? Selleks tuleb kirjutada kiri, adresseerida see “JÕULUVANALE”, lisada mark, ümbriku teisele küljele saatja aadress ning libistada see kiri siis Omniva kirjakasti.

Seejärel võivad lapsed omakorda kirja ootama asuda, sest jõuluvana saadab omalt poolt kõikidele nende kirjadele ka vastuse.

Kindlasti tuleb meeles pidada, et kiri jõuluvanale tuleb posti panna koos margiga ning see tuleb posti panna hiljemalt 20. detsembriks – nii jõuab jõuluvana kirjadele ka enne jõululaupäeva vastata.

Kirjakastid detsembris ka Saaremaa ja Hiiumaa parvlaevadel

Jõulueelsel ajal saadetakse Eestis jätkuvalt väga palju kirju ja postkaarte, rekordpäevadel võib kirjade hulk ulatuda koguni 100 000 kirjani. Kirjakastide loetelu leiab Omniva kodulehe kaardirakendusest.

Selleks, et kirja saatmine oleks võimalikult mugav, paigaldab Omniva jõulukuuks kirjakastid ka Saaremaa ja Hiiumaa parvlaevadele. Rohuküla ja Heltermaa ning Virtsu ja Kuivastu vahel sõitval neljal laeval on kohapeal olemas kõik vajalik selleks, et detsembrikuise merereisi ajal saaks jõulutervitused valmis kirjutada ning kohe ka posti panna. Kaardid, ümbrikud ja postmargid on laevadel müügil R-Kioskis.

Kirjad teele personaalse postiteenuse abiga

Inimesed, kes elavad või töötavad postkontorist kaugemal kui 5 km, saavad postiteenuste osutaja ka endale koju või kontorisse kutsuda. Teenus on tasuta kui kodu või kontor paikneb postiasutustest kaugemal kui 5 km, lähemalt tulek maksab 5 eurot. Kehtivad täpselt samad hinnad kui postiasutuses ja maksta tuleb siis ainult ostetavate postiteenuste eest.

Personaalse postiteenuse osutaja müüb postmarke, kaarte, ümbrikke ja pakendeid, paneb kirjad ja pakid teele, aitab tellida ajalehti ja ajakirju ning teostada muid postkontoris läbi viidavaid toiminguid. Personaalse postiteenuse osutamiseks tuleb helistada Omniva kliendikeskusesse telefonil 6643330 või panna oma soovid teele otse Omniva koduleheküljelt. Seejärel võtab Omniva klienditeenindaja ühendust ja lepib kokku teenindamise aja. Tellimust tullakse täitma üldjuhul järgmisel tööpäeval, aga mitte hiljem kui kahe tööpäeva jooksul vahemikus kell 8–17.

Kirjade ja pakkide saatmise kohta tänavusel jõuluhooajal saab rohkem infot Omniva koduleheküljelt.

 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles