Swedbanki ettevõtjatest kliendid saavad nüüd pakkuda oma tooteid ja teenuseid veelgi mugavamalt. Terminal mobiilis liigub ettevõtjaga alati kaasas ja lubab teha äri igas Eesti otsas
Terminal mobiilis annab ettevõtjale suure vabaduse
Enam ei pea kaupmees muretsema, et äri jääb tegemata kuna klient soovib maksta kaardiga, aga kaupmehel pole mugavat lahendust, et kaardimakseid vastu võtta. Terminal mobiilis on selline mugav lahendus ja sobib neile, kes soovivad igat avanevat võimalust oma toote või teenuse müügiks ära kasutada. Terminal mobiilis vajab viipemaksete vastuvõtmiseks Google’i teenuseid võimaldavat Android mobiiltelefoni või tahvelarvutit. Kui ettevõtjal on juba taoline Androidseade, saab ta selle kerge vaevaga muuta kaardimakseid vastu võtvaks makseterminaliks.
„Meil on Eestis 130 000 ettevõttest klienti, kelle vajadustest lähtuvalt arendame iga päev oma tooteid ja teenuseid. Kliendid hindavad meie poolt pakutavaid digitaalseid lahendusi väga kõrgelt. Meie jällegi hindame väga kõrgelt oma klientide mugavust ja seda, et meie lahendused sobituksid paindlikult kliendi igapäevaellu. Terminal mobiilis võimaldab ettevõtjal pakkuda oma tooteid ja teenuseid ning aktsepteerida kaardimakseid seal, kus on tema klient, olgu selleks siis jõuluturg või suusamägi, ilusalong, restoran, pop-up pood, trennisaal või messihall,“ rääkis Swedbanki äripanganduse osakonna juhataja Anu Liblik terminal mobiilis kasutusvõimalustest.
Terminal mobiilis on ideaalne lahendus näiteks alustavale ettevõtjale ja neile, kelle tegevus on hooajaline või ei nõua pidevat kaardimakse vastu võtmist. „Meie klientide hulgas on palju neid ettevõtjaid, kelle jaoks on traditsiooniline kassasüsteem või makseterminal liiga kulukas või ebaefektiivne ülal pidada. Terminal mobiilis ei nõua liitumis- ega kuutasu. Tasuarvestus käib vaid maksete pealt siis, kui ettevõtja teenust kasutab,“ lisas Liblik, kelle hinnangul on antud lahendus kõige kulusäästlikum hetkel turul pakutavatest.
Terminal mobiilis on kaasaegne lahendus igas suuruses ja elualal tegutsevale ettevõtjale, kelle jaoks on oluline kiire ja lihtne viipemaksete vastuvõtmine kergesti käsitsetava ning tuttava seadmega nagu seda on näiteks mobiiltelefon. „Terminal mobiilis lahendus töötab internetiühenduse ja Google Playst alla laetava aplikatsiooni abil. Ettevõtja sõlmib pangaga lepingu, avab viipemakse vastuvõtmiseks eelnevalt alla laetud aplikatsiooni, sisestab summa ning laseb kliendil viibata ja makse ongi tehtud,“ selgitas süsteemi tööd Swedbanki arvelduslahenduste müügi- ja teenindusosakonna juhataja Kadi Trööp,
Trööpi sõnul kasutab Swedbanki klientidest ca 60% Android ning 40% iOS süsteeme. „Neile, kes soovivad kasutada vaid iOS süsteeme ehk Apple’i tooteid, pakume mugavaks müügitegevuseks ja kaardimaksete vastuvõtmiseks jätkuvalt nutiterminali,“ selgitas Trööp ja lisas, et juba uuel aastal on turule tulemas veelgi põnevaid lahendusi.