Järvamaad reklaamitakse hea turismisihtkohana mitmes kanalis

Copy
Kodru raba
Kodru raba Foto: Silja Ratt

Visit Järva on sellel sügisel võtnud diginähtavuse suurendamist tõsiselt ja panustanud mitmesse kampaaniasse. Ikka selle nimel, et Järvamaa turism ja tema ettevõtted paistaks kaugemale.

Kõigepealt kestis läbi novembri Facebookis ja Instagramis sügiskampaania, kus kutsuti külastama Järvamaad just sügisel. Peibutamiseks kodulehel olev sügispakkumiste artikkel „Sügisel Eestimaa südames". Kõnetasime sellega väljaspool Järvamaad elavaid inimesi ja meie sihtgrupp oli 35+ kuni 65+ mehed ja naised. Kampaanialehele jõudis ligi 2000 klõpsu ning näidati reklaami umbes 280 000 inimesele.

Postimees kostitab turismigurmaane taaskord vahelehega „Sellel aastal puhkan Eestis" talve-eri 23/24. Nüüd juba talvisemate ja kargemate juttudega. Artiklis arutlesime, milline on Järvamaine talvelõhn? Neid lugesime kokku viis. 

Postimees online pakub artiklite kogu „Tegevusterohke talv", milles Järvamaa osa kutsub madalhooajal külastama siinseid muuseume ja Paide teatri lasteetendust. Proovime välja tuua iga muuseumi unikaalse toote või eksponaadi. Kuna tulemas on pühade periood siis leiab ehk mõnigi lastega pere, mida teha Järvamaal.

Sauna-aasta kestab veel täpselt kuu aega. Kogusime kokku erilisemad ja traditsioonilisemad saunad Kesk-Eestis ja lisasime valimiseks ühte artiklisse. Kesk-Eesti piirkonnas on rikkalik valik erinevaid saunu ja viise saunast mõnu tunda – Soome saun, Vene saun, suitsusaun, kilesaun, kümblustünn ja tünnisaun, erinevad elamussaunad, teraapiasaun, saun koos töötoaga, parvsaun Võrtsjärvel, aurusaun, leilisaun, soolasaun, sanaarium – basseiniga või mullivanniga. Artikli leiad visitjarva kodulehelt.

Tagasi üles