Grüne Woche avanädalavahetus oli Eestile edukas

Copy
Artikli foto
Foto: Roomet Sõrmus

Eesti osaleb 29. korda põllumajandus- ja toidumessil Grüne Woche ning aja jooksul on sellel suursündmusel Eesti stend leidnud kindla koha oma metsasaadustega.

Avapäeval külastas Eesti stendi Saksamaa põllumajandusminister, põllumajandustootjate ja toiduliidu esindajad, Berliini linnapea ning Eesti suursaadik Saksamaal. Delegatsioonile pakuti Eesti singi- ja kiluvõileibasid ning Raw Edge probiootilisi karastusjooke. „Eesti stend eristub hästi oma puhta looduse ja metsa teemaga,“ tõdes Eesti suursaadik Saksamaal Marika Linntam. Suursaadik külastas mitmel korral Eesti ala ning kinnitas, et võib olla uhke kogu väljapaneku üle.

Prognoosi kohaselt peaks messi külastama üle 300 000 inimese. Eesti stendil oli juba esimestel päevadel tunda, et huvilisi on palju, sest isevalmistatud suupisted läksid kiirelt. „Siiani oleme kõige enam müünud Linnamäe Lihatööstuse põdrasinki ja DGM Shipping vürtsikilusid. Nädalavahetusel oli messikülastajaid päris palju ning stendil olijatel väga puhkepausideks aega ei olnud,“ seletas Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoja toiduvaldkonna projektijuht Janne Viisma, kes vastutab messil osalemise eest. Seejärel lisas Viisma: „Paljud messikülastajad teavad juba hästi Eesti tootevalikut ning tulevad otsima kindlaid toidukaupasid.“

Sellel aastal on Grüne Woche messil esindatud 23 Eesti ettevõtte tooted: Linnamäe Lihatööstus, DGM Shipping, Saaremaa Piimatööstus, Naat ja Naeris, Eesti Pagar, Tartu Mill, Liviko, Kaluri, Orkla, Salvest, Minna Marmelaad, Saidafarm, Eesti Muna, Must küüslauk, Rõngu Mahl, Mahetark, Vinkymon, Artisan Honey, Öun Drinks, Farmi Piimatööstus, Raw Edge, Balsnack International Holding, Moe. Eesti toitu ja turismivõimalusi tutvustava väljapaneku leiab Berliini messikeskuse World-Tour hallist 8.2 (stend nr 103).

Eesti osalemine messil aitab viia rohkemate tarbijateni sõnumit, et Eesti toit on kvaliteetne, naturaalne ja pärit puhtast looduskeskkonnast. Lisaks annab võimaluse meie toodete eeliste rõhutamiseks rahvusvahelistel turgudel.

Tagasi üles