Majandustulemused 2023: Hesburgeri müük kasvas Eestis 15%

Copy
Hesburgeri friikartulid.
Hesburgeri friikartulid. Foto: Dmitri Kotjuh / Järva Teataja / Scanpix

2023. aastal tõusis Hesburgeri müük kõigis kolmes Balti riigis - Eestis 15%, Leedus 16% ja Lätis 25%.

Kolmes Balti riigis oli müügitulu möödunud aastal kokku 152,6 milj €, millest Eesti osakaal on 44,2 milj €, Läti 53,9 milj € ja Leedu 54,5 milj €.

“Suutsime tänases majandusolukorras müüki kasvatada tänu klientide lojaalsusele ja meeskonna panustamisele,” selgitas Hesburgeri rahvusvahelise arenduse ja turunduse juht Ieva Salmela. “Meie kliendid hindavad teeninduse stabiilset taset, toodete maitset ja kvaliteeti, see toob nad ikka ja jälle tagasi,” lisas ta.

Möödunud aastal söödi enim juustuburgerit, mis oli müügihitiks kõigis kolmes Balti riigis. Teist ja kolmandat kohta jagavad sõltuvalt riigist Hesburger, Kanatortilla ja Topelt-Juustuburger. Kastmetest osteti enim kurgimajoneesi, mis oli eelistus nr 1 kõigis kolmes riigis.

Käesoleval aastal saab arenduse fookuses olema Leedu turg, seal avatakse viis uut restorani, Eestis kolm ja Lätis kaks uut restorani. Eesti uued restoranid tulevad Tapale, Luigele ja Tallinna T1 keskusesse.

Samuti jätkub olemasolevate restoranide renoveerimine, et kaasajastada interjööri ja infrastruktuure. Hetkel käivad tööd Tallinna Smuuli tn restoranis (avame märtsis), järgmisena alustame töid Tartus Anne restoranis.

Hesburger on 40 aastase ajalooga ja suurim restoranide kett Soomes ja Baltikumis. Ettevõtte restorani töötavad kokku seitsmes riigis. Baltikumis on avatud kokku 160 restorani, kus on tööl 2367 inimest. Eestis on ettevõttel 50 restorani ja 690 töötajat.

Tagasi üles