Linnameeskonda turundab uus tegija

Copy
Foto: Paide linnameeskond

Sellest nädalast alustas Paide Linnameeskonna turundus- ja kommunikatsioonijuhina tööd 26aastane Karl-Thomas Kallasmaa.

Varasemas töökarjääris on Kallasmaa kuulunud Eesti oma ükssarvik Wise ridadesse ja viimased poolteist aastat töötanud projektijuhina ühes kodumaise turu hinnatuimas reklaamiagentuuris Taevas Ogilvy.

“On suur au asuda Paide Linnameeskonna turundusjuhi ametipostile, kust saan omaenese kätega kaasa aidata kodumaise vutitandri ägedaima klubi käekäigule ja püstitatud eesmärkide täitmisele, tõdes Kallasmaa.

“Ragnar Klavani esimese Paide trenni jäädvustamisega alanud sidusus klubiga on sellele järgnenud aastatel kaasa toonud mitmeid ametialaseid võite, mälestusväärseid õnnestumisi ja hinge pugenud sündmusi – seeläbi on täiemahuline liitumine Linnameeskonnaga ainuõige ja siiralt rõõmustav samm. Olgugi et Marek Tiitsilt päritav mantel on paks ja saapad prisked, siis annan omalt poolt kõik, et kogu varasemalt sissetöötatud kommunikatsioonikeel ja turundustegevused oma purjedes samaväärselt head tuult säilitaks. Vamos Paide!”

“Karl-Thomas on olnud Paide toimetustega kursis ja väga tihedasti seotud juba kolmel eelmisel aastal, mil ta tegi suurepärast tööd klubi Instagram ja Facebook kanalite sisuloomel. Kui jalgpall on südames, sport olnud maast madalast hingelähedane ning senised töökogemused seotud turunduse ja reklaamiga, siis tähendab see meie organisatsiooni jaoks väga head täiendust,” rõõmustas klubi tegevjuht Jaanus Pruuli.

“Olen kindel, et Karl-Thomas toob klubi tegemistesse nooruslikku värskust, lennukaid ideid ja senisest veelgi aktiivsema sotsiaalmeedia, mis hakkab rõõmustama sadu ja tuhandeid Paide Linnameeskonna jälgijaid, lisas Pruuli.

Tagasi üles