Neljarealise Tallinna-Tartu maantee edasiehitamiseks kaevutakse Kesk-Eestis esmalt maasse

Copy
Riigitee_2_E263_Tallinn_Tartu_V_ru_Luhamaa_km_87_5_108_1_M_o_Imavere_l_igu_I_klassi_maantee_eelprojekti_visualiseering_rUEcLfZv.mp4
Riigitee_2_E263_Tallinn_Tartu_V_ru_Luhamaa_km_87_5_108_1_M_o_Imavere_l_igu_I_klassi_maantee_eelprojekti_visualiseering_rUEcLfZv.mp4 Foto: Pilt videost

Tallinna–Tartu–Võru–Luhamaa tee Mäo ja Imavere vahelisel lõigul (km 84–107) alustati kesknädalal geoloogiliste uuringutega. Puurimistööd on liikuvat laadi, töölõigus on üks sõidurada kitsendatud ja töid tehakse 7. märtsini.

 

Transpordiameti projekteerimise üksuse juhataja Ave Kallo selgitas, et Mäo-Imavere lõigul tehakse geotehnilised uuringud vastavalt Transpordiameti ja Skepast&Puhkim OÜ vahel tänavu 5. jaanuaril sõlmitud projekteerimise töövõtulepingule „Riigitee 2 (E263) Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa km 84,6-107,0 Mäo-Imavere lõigu 2+2 maantee põhiprojekti koostamine“.

Lepingulise töö peamised eesmärgid on Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa km 84,6-107 Mäo-Imavere lõigu 2+2 sõidurajaga maanteeks ümberehitamine vastavalt teemaplaneeringule „Põhimaantee nr 2 (E263) Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa trassi asukoha täpsustamine km 92,0-183,0“, Mäo-Imavere lõigu I klassi maantee eelprojekti (valmis 2023.a.) viimine põhiprojekti tasemele ja tehniliselt ja majanduslikult optimaalse lahenduse projekteerimine, arvestades sealjuures keskkonnanõuete ja CO2 heitkoguste vähendamise eesmärgiga.

Tagasi üles