Tuletõrjujal tuleb täiskuudki kustutada

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Järva-Jaani vabatahtliku päästekomando lahingarvel on (vasakult) paakauto Bedford (1977), kustutusauto Zil 131 (1980) ja ennetustööl kasutatav Chevrolet (1979).  Nende taustal poseerivad pidupäeval Kalev Kellner (esirida vasakult), Tuve Kärner, Vello Virks, Sirje Suviste, Mihkel Mändla (teine rida vasakult), Valdo Pedius, Ivar Kärner, Janar Kärner, Mati Suviste ja Ants Adler.
Järva-Jaani vabatahtliku päästekomando lahingarvel on (vasakult) paakauto Bedford (1977), kustutusauto Zil 131 (1980) ja ennetustööl kasutatav Chevrolet (1979). Nende taustal poseerivad pidupäeval Kalev Kellner (esirida vasakult), Tuve Kärner, Vello Virks, Sirje Suviste, Mihkel Mändla (teine rida vasakult), Valdo Pedius, Ivar Kärner, Janar Kärner, Mati Suviste ja Ants Adler. Foto: Andrus Eesmaa / Järva Teataja

Kümme aastat valveteenistust on tähendanud Järva-Jaani vabatahtlikule päästekomandole 24 tundi ööpäevas, seitse päeva nädalas ja 365 päeva aastas valmisolekut tõtata ligimestele appi nende õnnetuses.

• Eelmise aasta detsembris, kui Eestis möllas torm Monica, helistas väikesest maakohast keset põldu murelik pereisa, kelle abikaasal oli sünnitusaeg kolm päeva üle läinud.
Ükski tavasõiduk polnud võimeline majani jõudma. Pereisa teadis, et Järva-Jaani vanatehnika varjupaigal on roomiktransportöör.
Tuletõrje seltsi abikomando liikmed valmistusid eksklusiivseks abioperatsiooniks kaks ööpäeva. Õnneks ootas väike ilmakodanik tulekuga veel ühe päeva, nii et teed jõuti kiirabile lahti lükata.

Tagasi üles