Mäo bussitaskutele ei paista ideaalset lahendust leiduvat

Copy
Mäo Investi juhatuse liige Enno Vaab tunneb muret jalakäijate pärast, kes peavad rajatavatesse bussitaskutesse liikumiseks ületama keerukaid ristmikke ning kõndima lähimasse parklasse jõudmiseks maha pika vahemaa.
Mäo Investi juhatuse liige Enno Vaab tunneb muret jalakäijate pärast, kes peavad rajatavatesse bussitaskutesse liikumiseks ületama keerukaid ristmikke ning kõndima lähimasse parklasse jõudmiseks maha pika vahemaa. Foto: Dmitri Kotjuh

Regionaalminister Madis Kallas lubas, et kauaoodatud bussitaskud tulevad Mäosse veel sel aastal ning ministeerium eraldas selle tarvis ka 800 000 eurot.

Kavand peatuste rajamiseks liigub juba ametkondades ringi, kuid bussireisija silmale on selles mitmeid küsitavusi. Tallinna–Tartu–Luhamaa maanteel vuravatele bussidele võib peatumine Mäos küll hõlpsamaks muutuda, aga sõitjate bussitaskusse ja sealt ära saamine nõuab omajagu logistikat.

Bussitaskute kavandiga osaliselt seotud Mäo Investi juhatuse liige Enno Vaab on murelik, sest kiirtee kõrvale rajatavad bussipeatused võivad kaasa tuua probleeme. «Bussitaskud tehakse kahele poole Tallinna–Tartu–Luhamaa maanteed Pärnu–Rakvere–Sõmeru maantee viadukti vahetusse lähedusse. Tartu poole liikudes saab bussipeatus olema kiirendusraja kõrval ning Tallinna poole suunduval teepoolel viaduktile ülessõidu ja kiirtee vahel,» selgitas ta.

Tagasi üles