Saada vihje

Aasta turismiteo konkurss ootab kandidaate

Copy
Järvamaa Tourestil.
Järvamaa Tourestil. Foto: Tiina Lippant

EASi ja KredExi ühendasutuse turismiosakond ehk Visit Estonia kutsub turismiettevõtteid, sihtkohti, erialaliite ning kõiki teisi turismiga seotud organisatsioone osalema konkursil Turismitegu 2024. Aasta parimad turismiteod valitakse kahes kategoorias: parim turundustegu ja parim turismitoode, kandidaatide esitamise tähtaeg on 20. mai.

Turundusteo kategoorias ootame kandideerima silmapaistvaid, eristuvaid ja mõjusaid turundusprojekte, nagu turunduskampaaniad (digikampaaniad, sotsiaalmeediakampaaniad, välikampaaniad jms); kommunikatsioonitegevused (pressiteated, pressireisid, kontaktüritused, artiklid jms); turundusmaterjalid (koduleht, video, postitus jms).

Turismitoote kategoorias ootame kandideerima eristuvaid ja väärtust loovaid tootearendusprojekte. Aasta turismitooteks pürgija võib olla uus turismitoode (teenus, sündmus, huviväärsus, majutuskoht, temaatiline tuur vms); uuenduskuuri läbi teinud turismitoode (teenus, sündmus, huviväärsus, majutuskoht, temaatiline tuur vms); koostööprojekt (ettevõtete ja/või sihtkohtade koostööna loodud toode vms).

Kõik võistlusele esitatud projektid peaksid pärinema, olema valminud või teoks tehtud ajavahemikul 1. jaanuar 2023 – 31. märts 2024.

Konkursile laekunud töid hindab žürii, kuhu kuuluvad Visit Estonia, Eesti Turundajate Liidu, Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi, Eesti Turismi- ja Reisifirmade Liidu ning Eesti Hotellide ja Restoranide Liidu esindajad. Žürii valib esitatud tööde seast mõlemas kategoorias välja kaks finalisti ehk kokku neli kandideerijat. Kõigist neljast finalistist valmivad Visit Estonia toel tutvustavad videoklipid. Klipid linastuvad 26. septembril Viljandis peetaval turismikonverentsil, kus toimub konkursi lõpphääletus ehk aasta parimaks turundusteoks ja aasta turismitooteks valitakse projektid, mis saavad kõige enam konverentsipubliku hääli.

Turundusteo võitjat ootab professionaalne turunduskoolitus ja turismitoote auhinna võitjat professionaalne nõustamine teenusedisaini valdkonnas.

2023. aasta konkursile esitati 34 kandidaati, nende seas oli nii päris uusi kui ka kaasajastatud või ümberkujundatud teenuseid.

Turundusteo kategoorias laekus kaheksa projektim sh Järvamaalt SA Järvamaa, Visit Järva osalemine turismimessil Tourest.

Turismitoote kategoorias oli kandidaate 26, sh Järvamaal Elustiil Disain OÜ, kohvik-resto Ajatu – nostalgilise toiduelamuse pakkumine.

Võitjad selgusid mullusel turismikonverentsil Kuressaares, kus turismikogukond valis aasta parimaks turundusteoks piirkonnaajakirja Mo Saared väljaandmise ja parimaks turismitooteks Otepääl asuva Kivitalu hotelli helistuudio.

Konkursi Turismitegu 2024 tingimused leiab Puhka Eestis turismiprofessionaali lehelt.

Tagasi üles