- Reklaami abil otsitakse sponsoreid
- Reka sõidab paljudes Euroopa riikides
- Ettevõte toetab kohalikke sportlasi
Nädalavahetusel esitlesid Järvamaa suusakaksikud Kaidy ja Keidy Kaasiku ning Järva-Jaani transpordiettevõte Koroteri OÜ külmikhaagist, mille külgedel ilutsevad tüdrukute pildid teadaandega, et nad on teel 2026. aasta taliolümpiamängudele. Suur reka hakkab sõitma Euroopa teedel ning sellisel kujul pole teadaolevalt end varem reklaaminud ükski Euroopa suusasportlane.
Idee sündis kaksikute isa ja treeneri Reimo Kaasiku selgitusel kevadel spontaanselt Koroteri esindajatega kohtudes. «Aprillis käisime mõtte välja Kaidy ja Keidy sponsoritele ning mõte meeldis kõigile,» lausus ta.
Et aeg tiksub armutult olümpiamängude poole, tuli kiiresti tegutseda ja poolteise kuuga oligi reka hiiglaslikuks liikuvaks reklaamiks kujundatud.
Kaasiku sõnul on ta samasuguseid rekasid näinud Norra ja Rootsi määrdemeeskonna käsutuses. «Norralastel on tava, et kõikide koondislaste näod, keda hooldemeeskond teenindab, kleebitakse auto külgedele. Personaalseid reklaame pole küll kellelgi olnud,» lausus ta.
/nginx/o/2024/06/12/16144134t1h1a83.jpg)
Suusatajate hooldemeeskonnad liiguvad rekaga võistluselt võistlusele ega reklaami sportlasi laiemalt. «Koroteri reka ei hakka suusatajatega võistluseid mööda ringi sõitma. Auto teeb Euroopa teedel oma tavapäraseid tellimussõite. Meie eesmärk on püüda laiemat tähelepanu reka külgedel ilutsevate reklaamidega ja leida kaksikutele sportlastee jätkamiseks juurde sponsoreid,» selgitas Reimo Kaasiku.
Seda teevad nad oma seniste Eesti toetajate abiga, kes panid reka kujundamisele õla alla. Endrus Arge ettevõttest Silen leidis kiiresti meeskonna, kes kujunduse ära tegi. Külmikhaagise külgedel on lisaks suusakaksikute pildile kauni talvemaastiku taustal ka sponsorite logod ja kodulehekülje skispirit.ee aadress, kust saab sportlaste ja nende teekonna kohta rohkem teavet. «Esialgu mõtlesime teabe edastamiseks kasutada QR-koodi reka tagaküljel, kuid selle mõtte laitis pikaajalise kogemusega kujundaja maha, teades, et koodi kasutamine ei toimi,» lausus Reimo Kaasiku.